گزارش: سامسونگ از هدف برنامه فروش گلکسی اس 6 عقب است!

یکی از مدیران ارشد سامسونگ در حین مصاحبه‌ای با تلویزیون کره، اعلام کرد این شرکت تاکنون ۱۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۶ و اس ۶ اِج را روانه بازارهای بین‌المللی کرده است.

0

بیشتر از یک‌ماه از فروش جهانی پرچمداران جدید سامسونگ می‌گذرد و این آمار را اگر بخواهیم با آمار گلکسی اس 5 در همین بازه زمانی مقایسه کنیم باید گفت که سامسونگ هنوز از برنامه‌های فروش خود عقب است.

سال گذشته تعداد ۱۰ میلیون دستگاه، گلکسی اس 5 در ۲۵ روزِ اول عرضه این محصول روانه بازار شد و همان‌طور که گفته شد گلکسی اس 6 از این لحاظ تاکنون نتوانست رکورد گلکسی اس ۵ را بشکند. این مقام بلند پایه سامسونگ تاکید کرد ۱۰ میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اِج روانه بازار شده اما قطعا این تعداد هنوز به طور کامل به دست مشتریان نرسیده است.

سامسونگ در برنامه‌های خود از فروش ۷۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج در سال جاری میلادی خبر داده بود و برای تحقق به این پیش‌بینی هنوز راه‌ درازی پیش رو دارد.

ناگفته نماند که شایعات از عدم استقبال کره‌ای‌ها از پرچمداران جدید سامسونگ حکایت دارد که این امر نیز ممکن است در کاهش فروش این محصولات دخیل باشد، به هر ترتیب باید دید سامسونگ در آینده برای فروش بیشتر محصولات تراز اول خود چه تعمیداتی را اتخاذ می‌کند.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.