نسخه پیش‌نمایش اپلیکیشن‌های آفیس مایکروسافت برای گوشی های اندرویدی عرضه شد

مایکروسافت به گونه‌ای در حال گسترش خدمات خود برای کاربران سایر پلتفرم‌های رایج موبالیست که گویا نسبت به آن‌ها تعهد خاصی را متقبل شده. هفته گذشته بود که شاهد انتشار بیلد 10080 ویندوز 10 موبایل به همراه نسخه پیش‌نمایش مجموعه یونیورسال آفیس برای گوشی‌های هوشمند ویندوز فونی بویدم، اما اکنون خبرهای دریافتی از آن گواه می‌دهند که نسخه پیش‌نمایش این مجموعه برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید نیز قابل دریافت شده است.

0

مایکروسافت پس از اینکه مجموعه نرم‌افزاری آفیس را برای استفاده کنندگان iOS عرضه کرد، تصمیم گرفت تا نسخه پیش‌نمایش و سپس نهایی این برنامه‌ها را برای تبلت های اندرویدی نیز ارائه کند؛ این در حالیست که اکنون این مجموعه به صورت پیش‌نمایش برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید قابل دریافت است.

اگر خواهان ویرایش اسناد اداری در گوشی مبتنی بر اندروید خود هستید، خبر خوش اینکه از هم اکنون قادر خواهید بود نسخه پیش‌نمایش برنامه‌های ورد، پاورپوینت و اکسل را دانلود نمایید. نسخه پیش‌نمایش آفیس مخصوص گوشی‌های اندرویدی، برای اجرا و کارکرد بر روی صفحات نمایش کوچک به شکل قابل توجهی بهینه شده است.

1259264372079010224

به گفته ردموندی ها، در نسخه پیش‌نمایش اپلیکیشن‌های آفیس برای گوشی‌های اندرویدی کاربر قادر به مشاهده و ویرایش فایل‌های ایجاد شده توسط برنامه‌های ورد، پاورپوینت و اکسل  است به گونه‌ای که فایل‌ها به صورت اورجینال و به همراه عکس و چارت و نمودارها نمایش خواهد داد؛ بنابراین شما قادر خواهید بود به سادگی فایل‌های خود را مشاهده کنید و در صورت نیاز آن‌ها را به‌سرعت اصلاح کنید.

رابط کاربری این نسخه همچون مجموعه عرضه شده برای تبلت های اندرویدی به طور کلی باز طراحی شده و کاربر قادر خواهد بود از کلیدهای سیستمی نیز استفاده نماید. این در حالیست که امکان ذخیره‌سازی فایل‌های ویرایش شده بر روی وان‌درایو و دراپ باکس هم تعبیه شده است. لازم به ذکر است که برای دریافت این نسخه، ابتدا باید به انجمن گوگل پلاس آن بپیوندید تا لینک دانلود در اختیارتان قرار گیرد. گفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که پیش‌نیاز بهره بردن از تمامی امکانات این برنامه‌ها، استفاده از اندروید 4.4 کیت‌کت به بالا و تهیه اکانت Office 365 می‌باشد.

در هر حال شما می‌توانید از هم اکنون لینک دانلود نسخه پیش‌نمایش مجموعه آفیس را برای گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید خود از طریق پیوستن به این انجمن دریافت نمایید. به دلیل این که این نسخه پیش‌نمایش نامیده می‌شود، وجود باگ‌ها و اشکالات ناخواسته غیر محتمل خواهد بود.

lifehacker

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.