یک زن چینی پس از به دنیا آوردن نوزاد خود در کافی‌نت به بازی آنلاین خود ادامه داد!

اعتیاد به بازی‌های آنلاین در کشور هفتاد و دو ملت زیاد دیده‌ می‌شود؛ اخیراً شاهد خبری از این اعتیاد جدید بودیم، بر اساس این خبر زنی چینی در کافی‌نت وضع حمل می‌کند و جالب اینجاست که بعد از زایمان به جای اینکه به فرزند خود رسیدگی کند، مجدد به ادامه بازی آنلاین پرداخته است!

0

همانطور که اشاره شد، اعتیاد به بازی‌های آنلاین در بین چینی‌ها زیاد مشاهده می‌شود، چندی پیش نیز در اخبار داشتیم که یک جوان چینی،‌ چند سال است زندگی خود را در کافی نت سپری می‌کند.

برگردیم به سراغ زنِ باردارِ چینی، این زن چینی در کافی‌نتی در شانگ‌های وضع حمل کرده و مجدد به ادامه بازی می‌میگردد، ناظرین در محل با کمال تعجب کودک بینوا را میان حوله تمیز پیچانده و با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌کنند. گفته می‌شود این مادر چینی پس از دعوای خانوادگی از خانه فرار کرده و در کافی‌نت منتظر دوستش بوده که درد زایمان به سراغش می‌آید.

پس از وضع حمل، از وی درخواست می‌شود با آمبولانس به بیمارستان برود اما در کمال ناباوری دست رد به سینه مامورین اورژانس زده و مجدد به بازی در کافی‌نت ادامه می‌دهد. خانواده این مادر نامهربان پس از شنیدن این خبر سراسیمه راهی بیمارستان می‌شوند در حالی که مادرِ داستانِ ما همچنان سرگرم بازی کردن بوده است.

متأسفانه ما با قوانین چین زیاد آشنا نیستیم اما به احتمال زیاد این مادر، به دلیل کم‌توجهی به فرزندش تحت پیگرد قضایی قرار میگیرد و جریمه‌هایی در انتظارش خواهد بود.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.