مایکروسافت ۲۵ سالگی بازی محبوب Solitaire را با برگزاری یک تورنمنت جشن گرفت!

بازی Solitaire از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و بدون شک حتی برای یک بار هم که شده این عنوان قدیمی و دوست داشتنی را بر روی کامپیوتر بازی کرده‌اید؛ اخیراً خبر رسیده که مایکروسافت نیز این بازی را فراموش نکرده و قصد دارد ۲۵ سالگی این بازی را با برگزاری تورنمنتی جشن بگیرد.

0

بازی Solitaire برای مدتی در سیستم‌عامل ویندوز غایب بود؛ اما محبوبیت این عنوان باعث شد تا مایکروسافت به درخواست طرفداران پاسخ مثبت دهد و با این حساب در ویندوز ۱۰ شاهد این بازی هستیم.

امروز نیز در خبرها داشتیم که مایکروسافت با برگزاری تورنمنت قصد دارد حرفه‌ای‌های این بازی را به چالش بکشد، این تورنمنت خاطره‌انگیز از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت اول بین کارکنان داخلی مایکروسافت انجام می‌شود تا حرفه‌ای‌های این بازی مشخص شوند. سپس کار کشته‌های بازی Solitaire از شرکت مایکروسافت در مقابل افرادی که ادعای این بازی را دارند از خارج مایکروسافت صف‌آرایی خواهند کرد.

این رویارویی ۴ تیرماه آتی برگزار خواهد شد. به غیر از اطلاعات فوق، آمار دیگری از جزئیات این مسابقه منتشر نشده است اما توقع داریم مایکروسافت جوائز درخوری برای جشن ۲۵ سالگی این بازی محبوب و خاطره‌انگیز در نظر گرفته باشد.

با این حساب اگر از علاقه‌مندان این بازی هستید فرصت مناسبی است تا مهارت خود را بیازمایید، پس این شما و این گوی و این میدان!

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.