انتشار مشخصات گوشی هوشمند H3Y شیائومی مجهز به پردازنده مدیاتک

هفته گذشته تصویری از چشم‌انداز تولید محصولات شیائومی منتشر شد که در آن نام چهار گوشی هوشمند سری Mi به‌چشم می‌خورد. علاوه بر چهارگوشی یادشده انتظار می‌رود Redmi Note 2 نیز تا دوماه آینده روانه بازار شود.

0

با استناد به تصاویر منتشره از حساب کاربری Upleaks یک گوشی سری Xiaomi Redmi با کد Hermws و شماره مدل Xiaomi H3Y نیز به‌زودی معرفی خواهد شد که این گوشی هوشمند به پردازنده 64 بیتی MT6795 مدیاتک با پردازنده هشت هسته‌ای، دو گیگابایت رم، دوربین 13مگاپیکسلی در پشت ( مجهز به سنسور S5K32M ISOCELL سامسونگ)، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی (مجهز به سنسور OmniVision OV5670)، قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت و بدنه فلزی تجهیز شده است. این گوشی هوشمند از رابط کاربری MIUI 6 بر روی اندروید لولی‌پاپ 5.x بهره خواهدبرد.xiaomi h3Y

ردمی نوت 2 از کد H3X و نسخه بزرگ‌تر ردمی نوت 2پرو از کد H3Y در مراحل ساخت بهره خواهند برد. با این اوصاف با توجه به اینکه این اطلاعات هنوز توسط منابع رسمی تایید یا تکذیب نشده‌اند همچنان باید با دیده تردید به آن‌ها نگریست.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.