رونمایی شارپ از تبلت Aquos Pad SH-05G؛ دومین تبلت دنیا با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰

به نظر می‌رسد مدیران شارپ در حال سپری کردن روز پرمشغله‌ای هستند. پس از معرفی گوشی هوشمند  Aquos ZETA SH-03G که لطف بهره بردن از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810 امکان تصویربرداری به صورت فوق آهسته را به دست آورده بود، اکنون این شرکت تبلت Aquos Pad SH-05G را با مشخصات سخت‌افزاری مشابه با گوشی مذکور معرفی کرده است.

1

Aquos Pad SH-05G دومین تبلت دنیاست که در سینه میزبان پرچم‌دار کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 810 است. این تراشه بالا رده دارای چهار هسته بر پایه معماری چینش Cortex-A57 و چهار هسته بر پایه معماری Cortex-A53 می‌باشد که بر ترتیب بر روی فرکانس 2 و 1.5 گیگاهرتز تنظیم شده‌اند.

بر این اساس تبلت بالا رده جدید شارپ دارای صفحه‌نمایشی 7 اینچی از نوع IGZO با رزولوشن فول اچ‌دی است که به اکثر فناوری‌های این شرکت به منظور نمایش تصاویری شفاف و زنده با حداقل ضخامت تجهیز گردیده.Aquos Pad SH-05G دارای ابعاد 174 در 105 در 8.0 و وزنی معادل 210 گرم می‌باشد که آن را به یکی از جمع‌وجور ترین تبلت های 7 اینچی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید تبدیل می‌کند.

Sharp-Aquos-Pad-SH-05G (1)

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به دارا بودن دو گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت بهره‌مندی از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی با وضوح 8 مگا پیکسل مشابه دوربین به کار گرفته شده در Aquos ZETA، دوربین سلفی 2.1 مگا پیکسلی و یک باتری با ظرفیت 3,900 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

به گفته شارپ، تبلت Aquos Pad SH-05G قرار است با بهره بردن از اندروید 5 از اواسط ماه آینده در فروشگاه‌های منتخب DOCOMO در ژاپن عرضه شود. هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت احتمالی و نسخه جهانی این محصول در دسترس نیست.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mobina می‌گوید

    سلام چجوری باید باهاش اسکرین شات بگیرم ؟!