ال‌جی بی‌سروصدا Lancet اولین گوشی ویندوزفون 8.1 خود را عرضه کرد

هفته گذشته تصاویری درز کرده از گوشی ویندوزفونی LG Lancet را منتشر کردیم. ال‌جی امروز بدون رونمایی رسمی عرضه این گوشی را برای اپراتور ورایزن آمریکا آغاز کرده است.

0

ال‌جی که مدت‌ها بود یک گوشی ویندوزفون عرضه نکرده بود حالا با Lancet دوباره به بازار ویندوزفون باز خواهد گشت. به ادعای ورایزن این گوشی باکیفیت می‌تواند به نسبت قیمت خود برای کاربران با بودجه محدود بسیار مناسب باشد.

LG-Lancet-Windows-Phone

ال‌جی در Lancet از چیپست اسنپ‌دراگون 410 کوالکام استفاده کرده است که شامل 4 هسته پردازشی Cortex-A53 با معماری 64 بیتی و پردازنده گرافیکی Adreno 306 می‌شود. این چیپست شاید جدیدترین و قوی‌ترین نباشد اما با بهینه‌سازی‌های ویندوزفون می‌توان تجربه بسیار خوبی را از آن انتظار داشت. صفحه‌نمایش این گوشی نیز به هیچ‌وجه خیره‌کننده نیست و وضوح FWVGA یا 854 در 480 پیکسل در ابعاد 4.5 اینچی نشان‌دهنده یک گوشی ارزان‌قیمت خواهد بود.

ال‌جی برای این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و VGA (کمتر از یک مگاپیکسل) را در جلو در نظر گرفته است و با یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با microSD کاربران با بودجه کم را هدف گرفته است. باتری 2100 میلی‌آمپرساعتی این گوشی می‌تواند حدود 18.5 ساعت کاربر را همراهی کند و البته ویندوزفون 8.1 با امکانات کامل بر روی آن جای گرفته است. ال‌جی همچنین قابلیت منحصربه‌فرد KnockON (روشن کردن صفحه با ضربه زدن روی آن) را از گوشی‌ها اندرویدی خود به همراه آورده است.

این گوشی از همین امروز با قیمت 20 دلار به صورت قراردادی و یا 120 دلار خارج از قرارداد منحصراً در اپراتور Verizon آمریکا به فروش می‌رسد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.