یک مشکل عجیب دیگر؛ قاب Clear View صفحه نمایش گلکسی اس 6 را خش می‌اندازد!

خرید یک قاب محافظ برای گوشی ایده بسیار خوبی است که می‌تواند تلفن همراه شما را در برابر ضربه‌ها، افتادن‎‌های اتفاقی و نیز خط و خش‌های احتمالی محافظت می‌کند.

1

در حقیقت این گونه به نظر می‌رسد که قاب‌های ارائه شده توسط شرکت سازنده گوشی نظیر Clear View سامسونگ می‌بایست گزینه مناسب‌تری نسبت به قاب‌های ارائه شده توسط یک شرکت شخص ثالث برای محافظت باشند.

متاسفانه این بار این تصور درست از آب در نیامده است و بسیاری از دارندگان گلکسی اس 6 از قاب Clear View به دلیل خط وخش افتادن صفحه نمایش و لبه‌های دو کهکشانی جدید ناراضی بوده و شکایت داشته‌اند. این موضوع توسط خبرگذاری‌های دیگر نیز منتشر گردیده است.

با توجه به این امر پوشش جلویی این قاب کاملا مهر و موم نیست و ذرات گرد و غبار و غیره می‌توانند بین قاب و صفحه نمایش جای بگیرند و هنگامی که تلفن همراه شما در جیب و یا هر جای دیگری حرکت کند، این ذرات به تدریج روی صفحه نمایش جا به جا و کشیده شده و در نهایت روی نمایشگر ایجاد خراش خواهند کرد.

کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند به نمایندگی‌های سامسونگ در کشورهای مربوط مراجعه نموده و در انتظار پاسخ این شرکت می‌باشند. هرچند تا این لحظه هنوز سامسونگ هیچ گونه بیانیه رسمی در پاسخ به این موضوع منتشر ننموده است اما امیدوارم این کاربران بتوانند بدون هیچ زحمت بیشتری دستگاه‌های آسیب دیده خود را با یک دستگاه جدید تعویض نمایند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Aria می‌گوید

    خنده داره، فقط همین رو میشه گفت