رونمایی اچ‌تی‌سی از گوشی هوشمند J Butterfly HTV31 در ژاپن/ صفحه نمایش QHD و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی

اچ‌تی‌سی با ترکیب قابلیت‌های وان ام9 و وان‌ام9 پلاس، دستگاه جدید خود را معرفی کرد. همان‌طور که می‌دانید شرکت اچ‌تی‌سی هرساله نسخه ویژه‌ای از گوشی‌های هوشمند خود را در ژاپن و تحت سری Butterfly معرفی می‌کند.

4

این شرکت سال گذشته HTC J Butterfly را معرفی کرد و به‌نظر می‌رسد اکنون با گوشی هوشمند قدرتمندتری البته نه با نام HTC J Butterfly 3 بلکه با عنوان HTC J Butterfly HTV31 به دیدار دوستداران خود در ژاپن آمده است.

همان‌طور که عنوان شد این دستگاه هوشمند به‌طور انحصاری برای ژاپن عرضه خواهد شد و عرضه آن در کشورهای دیگر حداقل با این نام بعید به‌نظر می‌رسد. این دستگاه هوشمند از مشخصه‌هایی برخوردار است که شاید کاربران اچ‌تی‌سی وان ام9 به آن حسادت کنند.HTC-J-Butterfly

صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن Quad HD، پردازنده اسنپ‌دراگون 810 کوالکام، سه گیگابایت رم، باتری 2700 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 5.0 از ویژگی‌های این دستگاه هوشمند است. در قسمت دوربین نیز این گوشی هوشمند از دوربین 20.2 مگاپیکسلی DUO با قابلیت فیلم‌برداری 4K و دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو بهره‌مند شده است.

پیش از هرچیز به‌نظر می‌رسد این دستگاه، ترکیبی از وان‌ام9 و وان‌ام9 پلاس بوده که البته از بدنه پلاستیکی در طراحی خود بهره می‌برد. مدنظر داشته باشید این گوشی هوشمند ضد آب و ضد گردوغبار بوده و امکان بهره‌گیری از شکاف مموری‌کارت نیز در آن مهیا شده است. پشتیبانی از قابلیت‌های LTE,WiFi a/b/g/n/ac و NFC از دیگر مشخصه‌های این دستگاه جدید اچ‌تی‌سی است که البته هنوز قیمت و زمان عرضه آن به بازار اعلام نشده است.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. Al!R3ZA می‌گوید

    اون چیز زیر دوربینش چیه؟
    سنسور اثر انگشته؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر دوربین دوگانه هست شبیه به One M8

  2. Al!R3ZA می‌گوید

    اچ تی سی کم داره؟
    جا ام ناین از اول اینو معرفی میکردی خو ! فازت چیه؟
    بیاد ببینیم چه میکنه ! احتمالا از ام ناین پلاس هم خفن تر باشه !

  3. quietly brilliant می‌گوید

    واقعا لزومی هست ب دوربین سلفی 13 مگاپیکسل؟!باترفلای براخودش یپا پرچمداره :)