احتمال بکارگیری تایزن در اولین ساعت هوشمند صفحه گرد سامسونگ

همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام کردیم، سامسونگ قصد دارد در ماه‌های آتی اولین ساعت هوشمند خود را با صفحه‌نمایشی گرد رونمایی کند. شایعه‌پراکن‌ها نام Orbis را برای این محصول ذکر کرده‌اند، این در حالیست که عده‌ای معتقد هستند ساعت هوشمند بعدی سامسونگ Gear A نامیده خواهد شد. این دیوایس پیش‌بینی می‌شود در شهریورماه و همزمان با گلکسی نوت 5 رونمایی شود.

0

ماه گذشته، سامسونگ با عرضه و تست اولین بسته نرم‌افزاری مخصوص توسعه‌دهندگان و یا همان Gear SDK، احتمال رونمایی از یک ساعت هوشمند با صفحه‌نمایش دایره‌ای شکل را تأیید کرد. با موشکافی از این مجموعه نرم‌افزاری که هم اکنون از وب‌سایت سامسونگ قابل دانلود  است، می‌توان به برخی قابلیت‌های ساعت هوشمند بعدی این شرکت همچون امکان چرخش حاشیه صفحه‌نمایش پی برد.

دارندگان Gear A / Orbis می‌توانند با بهره‌گیری از این قابلیت به منظور زوم کردن بر روی تصاویر، افزایش صدا و یا سوئیچ ما بین صفحات استفاده نمایند. نمونه مشابه این قابلیت را می‌توان در ساعت هوشمند اپل واچ مشاهده کرد. بر این اساس ساعت هوشمند بعدی سامسونگ که بر پایه سیستم‌عامل تایزن کار خواهد کرد، به احتمال زیاد دارای صفحه‌نمایش ۱٫۶۵ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بوده و همچنین به سنسور ضربان قلب، GPS، مودم وای‌فا، بلوتوث و قابلیت ارتباط از طریق شبکه ۲G تجهیز گردیده است.

به هر حال این دیوایس با هر اسمی که سرانجام برای آن انتخاب شود، با بهره بردن از پلتفرم تایزن و استفاده از صفحه‌نمایش گرد می‌تواند یکی از مجهزترین و زیباترین ساعت‌های هوشمند 2015 لقب گیرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.