قابلیت‌های جدید برای نسخه بتای Lumia Camera در ویندوز 10 برای موبایل

چند روز پیش مایکروسافت اپلیکیشن جدیدی تحت عنوان Lumia Camera beta را منتشر کرد. این اپلیکیشن در واقع نسخه برنامه پیش‌فرض دوربین در تمام گوشی‌های مجهز به ویندوزفون می‌باشد.

0

Lumia Camera کار مایکروسافت برای افزودن ویژگی‌های جدید و بررسی مشکلات مختلف قبل از ارائه نسخه نهایی برای کاربران را ساده‌تر می‌کند. این شرکت اعلام کرده که ویژگی‌ها و امکانات جدیدی به این برنامه اضافه شده که تنها برای کاربرانی که بر روی گوشی موبایل خود از ویندوز 10 استفاده می‌کنند، قابل دسترس خواهد بود.

البته این آپدیت برای تمام گوشی‌ها نبوده و تنها گوشی‌های لومیا 640 و لومیا 1520 که از ویندوز 10 بهره می‌برند قادر خواهند بود ویژگی‌های جدید نسخه‌ی بتای Lumia Camera را مشاهده کنند. تغییرات صورت گرفته در این نسخه شامل طراحی جدید رابط کاربری به‌منظور استفاده آسان‌تر، ویرایش سریع تصاویر، ساده‌سازی بخش انتخاب رزولوشن و ثبت عکس و فیلم‌های سلفی با استفاده از مونوپادها می‌شود.

احتمالاً مایکروسافت قصد داشته با انتشار این آپدیت مطمئن شود گوشی‌های مجهز به ویندوز 10 به‌خوبی با مونوپادها سازگاری خواهند داشت. باتوجه به فراگیر شدن ثبت عکس و فیلم‌های سلفی، عدم پشتیبانی از این قابلیت می‌تواند بسیاری از کاربران را از خرید یک گوشی ویندوزی منصرف کند.

نسخه بتای Lumia Camera هم‌اکنون از طریق ویندوزفون استور قابل دریافت است. توجه داشته باشید که ویژگی‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم تنها در گوشی‌های لومیا 640 و لومیا 1520 قابل دسترس خواهند بود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.