حذف لوگوی سامسونگ از روی گلکسی اس ۶ نیز نتوانست کمکی به فروش ضعیف این گوشی در ژاپن کند

گلکسی اس 6 و اس 6 اج دو جلودار لشکر سامسونگ محسوب می‌شوند که تقریباً در تمام مناطق دنیا به‌جز ژاپن، تقاضای بسیار زیادی برای آنها وجود دارد.

2

اس 6 و اس 6 اج در ژاپن از نظر فروش هفتگی که در نهم اردیبهشت به‌پایان رسید، در رتبه 26 و 30 قرار گرفته‌اند. پرچمداران سامسونگ در ابتدا با استقبال مناسب مردم سرزمین آفتاب مواجه شدند اما در ادامه شرایط تغییر کرد.

جالب اینکه سامسونگ حاضر شد لوگوی خود را از نسخه‌های  بازار ژاپن حذف کند و فقط نام خانواده گلکسی را بر روی گوشی استفاده کند. اما این اقدام نیز نتوانست بر روابط سرد دو کشور ژاپن و کره جنوبی غلبه کند و منفعتی برای این شرکت کره‌ای داشته باشد!

s6-japan

تحلیلگران معتقدند که ژاپن نسبت به محصولات غربی اقبال بسیار خوبی نشان می‌دهد، به گونه‌ای که بسیاری از محصولات آمریکایی نظیر آیفون اپل همواره از نظر فروش، رتبه‌های بالا را تصاحب می‌کنند. به‌طور مثال در حال حاضر آیفون 6 ماقم نخست از نظر رتبه‌بندی فروش را در اختیار دارید، در حالی که این گوشی شهریورماه سال گذشته روانه بازار شده بود.

اما ژاپن را که کنار بگذاریم، گلکسی اس 6 و اس 6 اج عملکرد بسیار خوبی را در سایر مناطق جهان به ثبت رسانده‌اند. به‌طور مثال این دو گوشی جزو 5 مدل پرفروش انگلستان، 3 مدل پرفروش در آلمان و بیشترین حجم پیش‌سفارش(بیش از 4 برابر رقم پیش‌سفارش گلکسی اس 5) در چین می‌باشند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. soheil می‌گوید

    از بس که ژاپنی ها باهوشن و آشغال خر نیستن.

    1. مجتبی می‌گوید

      دوست عزیز.. شما ژاپن و جامعه ژاپن رو نمی سناسین… لطفا راجع به مسائلی که اطلاعاتی ندارید اظهار فضل نفرمائید…
      بازار ژاپن انحصاری هست و اصلا ژاپن جزو بازارهای هدف نیست …
      برای من که 5 سال اونجا زندگی کردم این چیزها طبیعیه…
      شما هم فکر نکن با کوبیدن کسی ارزش شما بالاتر میره….
      بجای توهین به برندها و کمپانی ها ادبیات خودتون رو درست کنید….

      موفق باشید…