تماشا کنید: ویدئو تبلیغاتی اکسپریا C4 Dual سونی

هفته گذشته سونی گوشی هوشمند اکسپریا C4 را معرفی کرد که یک گوشی برای علاقه‌مندان عکسهای سلفی بوده و جانشین C3 محسوب می‌شود.

0

قبل از عرضه این گوشی که احتمالاً در خردادماه اتفاق خواهد افتاد، این شرکت ژاپنی در یک ویدئوی تبلیغاتی به معرفی این گوشی پرداخته است تا کاربران بتوانند از ویژگی‌های برجسته این مدل اطلاع پیدا کنند.

در این ویدئو نسخه دو سیم‌کارت این گوشی یعنی C4 Dual نمایش داده می‌شود. صفحه نمایش 5.5 اینچی این مدل ضدخراش بوده و وضوح آن 1080p می‌باشد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکسهای سلفی و 13 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی در C4 Dual درنظر گرفته شده است.

این گوشی که از یک طراحی شیک و فوق‌باریک بهره می‌برد، از چیپست هشت هسته‌ای MTK6752 مدیاتک با پردازنده‌های 64 بیتی و سرعت 1.7 گیگاهرتزی برخوردار بوده و از ویژگی‌هایی نظیر اندروید آبنبات چوبی، LTE(در برخی مناطق)، فناوری صدای 3D Surround سونی، 2 گیگابایت رم، 16 مگابایت حافظه داخلی با امکان افزایش توسط کارت‌های حافظه و یک باطری 2600 میلی آمپری بهره می‌برد.

Xperia C4 در سه رنگ مشکی، سفید و نعنایی عرضه خواهد شد. سونی هنوز نه در مورد قیمت و نه تاریخ عرضه دقیق این گوشی حرفی نزده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.