FIFA 15 برای شما رایگان است اگر حساب کاربری EA ACCESS دارید

فیفا 15، تازه‌وارد مجموعه بازی‌های فوتبال EA Sports اکنون برای کاربرانی که از برنامه ثبت‌نامی EA Access پیروی می‌کنند به‌طور رایگان قابل استفاده است. کاربرانی که از این سرویس استفاده می‌کنند از ده درصد تخفیف در خرید امتیازات FIFA Ultimate Team که به‌عنوان یک بسته کمکی برای افزایش توان بازیکنان استفاده می‌شود نیز برخوردار خواهندبود.

0

EA Access به همراه سرویس Vault گلچینی از بازی‌ها را به‌طور انحصاری برای ایکس‌باکس وان ارائه می‌دهند که از نمونه‌های محبوب آن می‌توان FIFA 14، NBA Live 15 و Madden NFL 15 را ذکر کرد. این برنامه همچنین به اعضا اجازه خواهد داد تا نسخه‌هایی ویژه از محصولات ارائه‌شده را پیش از دیگران بازی‌کنند. به‌طور مثال FIFA 15 پنج روز پیش از آغاز فروش در سال گذشته برای بازی از طریق EA Access آماده بود. به‌طور مشابه قسمت‌هایی کوتاه از Dragon Age: Inquisition و Battlefield Hardline نیز چندروز زودتر در اختیار کاربران این سرویس قرارگرفته بودند.fifa 15

دسترسی به سرویس EA Access در حال حاضر با پرداخت ماهیانه 5 دلار برای ایکس‌باکس وان ارائه‌شده اما به‌نظر نمی‌رسد این سرویس برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه شود. شرکت سونی پیش از این اعلام کرده بود این سرویس محتویات و اهدافی مطابق با خواسته و انتظارات کاربران پلی‌استیشن ندارد. این درحالیستکه این سرویس به‌عنوان جایگزینی برای برنامه PlayStation Plus سونی به‌حساب می‌آید که به‌طور مشابه بازی‌هایی را با دسترسی نامحدود و رایگان برای کاربران فراهم می‌آورد.

با این اوصاف به‌نظر می‌رسد انحصار EA Access برای ایکس‌باکس وان می‌تواند ارزش رایگان بودن فیفا 15 را تحت‌تاثیر قراردهد.

Digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.