رونمایی از تبلت 8 اینچی MediaPad M2 هواوی با پردازنده هشت‌هسته‌ای

شرکت هواوی از تبلت جدید خود با نام مدیاپد ام2 رونمایی کرد. این محصول، پرچمدار جدید این شرکت در دسته تبلت‌های اندرویدی بوده و در واقع نسخه به‌روزرسانی‌شده هواوی مدیاپد ام1 که سال‌گذشته معرفی شده بود به‌شمار می‌‌آید.

0

این تبلت هوشمند ابتدا در ماه جاری در بازار فرانسه و با قیمت 391 دلار عرضه خواهد شد و پس از آن در ماه آینده در دیگر کشورهای جهان نیز وارد بازار خواهدشد.

این تبلت هوشمند از صفحه‌نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1920×1200 بهره می‌برد. پردازنده 64 بیتی هشت‌هسته‌ای Kirin 930 با فرکانس کاری 2گیگاهرتز، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ذخیره‌سازی داخلی از دیگر مشخصات این دستگاه هوشمند است. شکاف بهره‌گیری از مموری‌کارت، دوربین 8 مگاپیکسل در پشت و دوربین 2 مگاپیکسل در جلو به همراه باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی و اندروید 5.0 به همراه پشتیبانی از قابلیت ارتباطی نسل چهارم تکمیل‌کننده مشخصات این تبلت جدید هواوی هستند.Huawei-MediaPad-M2-is-unveiled.jpg

Huawei MediaPad M2 در رنگ نقره‌ای و با ضخامت 7.8 میلی‌متر و وزن 310 گرم به بازار عرضه خواهدشد.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.