احتمال استفاده از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهمراه فناوری OIS در موتو ایکس بعدی موتورولا

همین چندروز پیش بود که شایعه‌ای مربوط به مشخصات فنی گوشی موتو ایکس موتورولا منتشر شد.

0

حالا در شایعه‌ای جدید اعلام شده که موتو ایکس جدید موتورولا از یک دوربین 16 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین دوربین جلویی این گوشی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی برخوردار است. در نسل دوم موتو ایکس شاهد یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و 2 مگاپیکسلی در قاب جلویی بودیم.

OIS in next gen moto x

براساس این شایعه جدید، دوربین نسل سوم موتو ایکس از یک لرزشگیر اپتیکال نیز بهره خواهد برد. علاوه بر این امکان ضبط فیلم‌ها به‌صورت صحنه ‌آهسته نیز برای کاربران فراهم شده است. به‌طور مثال کاربران امکان فیلمبرداری به‌صورت 120 فریم‌بر‌ثانیه و با کیفیت 1080p و همچنین 720p با سرعت 240 فریم‌بر‌ثانیه را خواهند داشت.

باتوجه به اینکه هنوز موتورولا به‌طور رسمی حرفی از مشخصات این گوشی نزده، نمی‌توان چندان به این شایعات دل خوش کرد. اما اصلا بعید نیست که این مشخصات را در نسل بعدی گوشی موتو ایکس شاهد باشیم، چرا که حداقل موتورولا از لرزشگیر تصویر اپتیکال در دوربین نکسوس 6 استفاده کرده بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.