تصویر جدید تبلیغاتی Assassin’s Creed با چاشنی پنجه بوکس و نقل‌قول چارلز دیکنز

درحالیکه تنها چندروز تا معرفی رسمی نسخه جدید بازی مهیج Assassin’s Creed در تاریخ 22 اردیبهشت‌ماه باقی‌مانده است، وب‌سایت شرکت عرضه‌کننده این بازی در قالب یک تصویر، تیزری از این پروژه را در معرض نمایش قرارداده است. این تصویر سرنخ‌هایی از آنچه در بازی به‌وقوع خواهدپیوست را به نمایش می‌گذارد.

0

بارزترین شی موجود در این عکس، یک پنجه‌بوکس است که پیش از این نیز در تصویر غیررسمی که از این بازی در روز پنجشنبه گذشته منتشر شده بود، مشاهده کرده بودیم. بر روی این اسلحه عبارت “استقامت به‌واسطه وفاداری” نقش بسته است. لوگوی ویژه بازی Assassin’s Creed نیز در وسط این پنجه‌بوکس دیده می‌شود.

Assassin's-Creed-teaser-image-brass-knuckles,-Dickens-quote

عبارت دیگری که در تصویر مشاهده می‌شود “خداوند حافظ ملکه باشد” است که نشان‌دهنده مکان استفاده شده در بازی یعنی بریتانیا است اما یکی از معروف‌ترین عبارات این تصویر جمله معروف نویسنده انگلیسی، چارلز دیکنز با مضمون ” ما زنجیرهایی که در زندگی می‌پوشیم را خودمان آهنگری می‌کنیم” است.در سمت بالای تصویر نیز عبارت Rooks که به پرنده‌ای با این نام که در اروپای شمالی زندگی می‌کند دلالت دارد، به همراه تصویر آن به‌چشم می‌خورد.

بنابر اخبار غیررسمی منتشره سری جدید این بازی، Assassin’s Creed Victory نام خواهدداشت. این بازی توسط Ubisoft Quebec و برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و البته رایانه‌های شخصی عرضه خواهدشد.

Cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.