تماشا کنید:جشن تولد 40 سالگی سری 3 بی‌ام‌دبلیو

با رونمایی مدل جدید و به‌روز شده 340i، بی‌ام‌دبلیو همچنان در حال گسترش خودروهای سری 3 خود است تا مطمئن شود در صف رقابت بین اتوموبیل‌های سدان اسپرت قرار دارد.

0

اما اکنون بیش از 40 سال از تولید نخستین بی‌ام‌دبلیو سری 3 می‌گذرد و این خودروساز آلمانی به‌هیچ عنوان نمی‌خواهد این پیشینه تاریخی را نادیده بگیرد. در یک ویدئوی جدید، به مناطق مختلف جهان سفر می‌شود تا با برخی از صاحبان مدل‌های کلاسیک این سری مصاحبه و اعلام کنند چه چیزی این خودروها را تا این حد خاص کرده است.

اگرچه چندین مدل محبوب در این ویدئو نمایش داده می‌شوند اما طرفداران مدل E30 دهه 80 و اوایل دهه 90 حتما باید این ویدیو را ببینند. بی‌ام‌دبلیو به لاس وگاس سفر می‌کند تا با مردی که در احیا و تعمیر این خودروها تخصص دارد مصاحبه کند. سپس به جاکارتای اندونزی رفته و با فردی که عناوین زیادی را در پیست مسابقات برنده شده صحبت کند. در این ویدئو با دارندگان خودروهای بی‌ام‌دبلیو از سراسر جهان از جمله اسپانیا و آلمان مصاحبه می‌شود.

autoblog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.