تماشا کنید: این کوچک‌ترین پهپاد سبک جهان است که راحت در جیب شما جا می‌شود!

پهپادها از جمله گجت هایی هستند که امروزه کاربردهای مختلفی برای انها تعریف شده. از مقاصد نظامی گرفته تا نقشه‌برداری و رساندن کالای خریداری شده به مشتریان. همان‌گونه که برای این وسایل وظایف مختلفی تعریف شده، قطعاً شکل و اندازه آن‌ها نیز بسته به نوع کاری که انجام می‌دهند متفاوت خواهد بود؛ اما به تازگی شرکتی انگلیسی هواپیماهای بدون سرنشین و کنترل از راه دوری طراحی کرده که در جیب شما نیز جا خواهد شد.

0

کوچک‌ترین پهپاد سبک جهان که هم‌اکنون با نام Wallet Drone شناخته می‌شود، همچون دیگر پهپاد های مینیاتوری دارای 4 موتور و یک کنترل از راه دور بوده که تمامی تجهیزات آن در بسته‌ای به اندازه یک کیف پول کوچک جای خواهند گرفت.

البته ساخت پهپادهای کوچک ایده جدیدی نیست و تاکنون چندین نمونه موفق از این گجت ها به تولید انبوه رسیده‌اند، اما شرکت سازنده ادعا می‌کند که  Wallet Drone لقب کوچک‌ترین پهپاد سبک جهان را به خود اختصاص داده است. تمامی تجهیزات خود این پهپاد دارای ابعاد 4 در 4 در 1.75 سانتی‌متر بوده، این در حالیست که ریموت کنترل آن نیز ابعاد 10.75 در 8.5 در 2.8 سانتی‌متر را اشغال خواهد کرد.

Wallet Drone به قدری کوچک بوده که می‌توان به راحتی آن را در جیب قرار داد، بدین ترتیب هیچ مشکلی به منظور حمل‌ونقل آن برایتان پیش نخواهد آمد. البته این نکته را باید یادآور شویم که اگر قصد تصویربرداری به وسیله پهپاد را دارید، Wallet Drone به کار شما نخواهد آمد زیرا این محصول صرفاً در جهت سرگرمی ساخته شده است.

Wallet Drone با کابل یو‌اس‌بی قابل شارژ بوده و حدود 20 دقیقه طول خواهد کشید تا این عملیات تکمیل شود، پس از آن شما قادر خواهید بود این پهپاد را بین 5 تا 7 دقیقه در آسمان به پرواز درآورید. ریموت کنترل این محصول نیز با نیروی چهار باتری AA که قابلیت شارژ مجدد را دارند، انجام وظیفه خواهد کرد. کوچک‌ترین پهپاد سبک جهان دارای سه سرعت از پیش تعریف شده است و قابلیت مانور به صورت 360 درجه را داراست. این محصول همچنین به شش محور برای حفظ تعادل و یک ژیروسکوپ به منظور فرود آسان تجهیز گردیده است.

به گفته شرکت سازنده، کمپین حامی این محصول تاکنون 11,894 دلار در پروژه ساخت Wallet Drone سرمایه گزاری کرده است، این درحالیست که حدود 4,965 دلار دیگر برای به سراجم رساندن تولید صنعتی آن مورد نیاز است. در صورت محقق شدن بودجه تولیدی، Wallet Drone قرار است بنا به نیاز خریدار در چهار مدل با رنج قیمت 35 تا 70 دلاری به بازار عرضه شود.

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.