GTA V Rockstar Editor تنها برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد

دوستداران بازی مهیج GTA V بر روی کنسول‌های بازی که پس از عرضه قابلیت‌ Rockstar Editor برای نسخه رایانه‌های شخصی حال و روز چندان خوشی نداشتند، امروز و با مشاهده اخبار جدید منتشره مبنی بر عرضه GTA V Rockstar Editor برای کنسول‌ها کمی از فضای قبلی خارج شدند.

0

در پرسش و پاسخ آنلاین راک‌استار اینچنین می‌خوانیم:

Rockstar Editor یک ابزار پیشرفته بوده که به قدرت پردازش مضاعفی نیاز دارد، از همین رو نمی‌توان از این ابزار بر روی سیستم‌های قدیمی‌تر استفاده کرد. با این اوصاف تیم برنامه‌نویسی این شرکت در حال کار بر روی عرضه این قابلیت برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 است تا نهایتا در تابستان سال جاری و به‌محض آماده‌شدن، این قابلیت در اختیار گیمرهای مشتاق قرارگیرد.

راک‌استار همچنین در خصوص تغییرات (کدهای تقلب) اعمال‌شده و عرضه‌شده برای نسخه رایانه‌های رومیزی بازی GTA می‌گوید:

ما همواره تلاش‌های خلاقانه انجام‌شده در این انجمن‌ها را ارج نهاده‌ایم. هنوز حمله زامبی‌ها و یا تغییرات ارائه‌شده برای نقشه پیش‌فرض را در GTA IV فراموش نکرده‌ایم. سیاست ما در قبال این تلاش‌ها برای بازی‌ تک‌نفره هیچ تغییری نکرده است. هیچ شخصی به علت استفاده از تغییرات در حالت بازی تک‌نفره از ادامه بازی منع نشده اما تمرکز ما بر حفاظت از حقوق کاربران در مقابل تغییراتی است که در بازی‌های آنلاین چندنفره انجام شده و این تقلب‌ها مانعی برای بازی منصفانه خواهند‌بود.

از سوی دیگر به این نکته نیز اشاره شده که با توجه به اعمال این تغییرات از سوی افراد فاقد صلاحیت، نتایجی مانند توقف در دریافت به‌روزرسانی، ناپایداری بازی و دیگر تغییرات منفی در جریان بازی، دور از انتظار نیستند.

geeky-gadgets

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.