آپدیت جدید گلکسی اس 6 احتمالا مشکل نشت حافظه رم را مرتفع خواهد کرد

گلکسی اس 6 سامسونگ قطعاً بیشتر از چیزی که واقعاً نیاز هست، از حافظه رم بهره می‌برد. این گوشی در حالی عرضه شده که هنوز بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی با رم 1 یا 2 گیگابایت به‌خوبی کار می‌کنند.

17

شاید چه بر روی کاغذ و چه از نظر کاربران، 3 گیگابایت رم استفاده شده در این گوشی هوشمند برای اجرای برنامه‌های مختلف بیش از میزان مورد نیاز باشد، اما متاسفانه در عمل قضیه کمی متفاوت است!

بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که گلکسی اس 6 در زمینه مدیریت رم بسیار سخت‌گیرانه و عجیب، عمل کرده و در حالی که هنوز مقدار زیادی رم در دسترس است، گوشی در وضعیتی قرار می‌گیرد که انگار در حال استفاده از یک دستگاه با رم 1 گیگابایتی هستید. چندی پیش سامسونگ عنوان کرد که در حال تلاش برای رفع این مشکل است و حالا به‌نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای به قولش عمل کرده باشد.

کاربران اروپایی گوشی گلکسی اس 6 اکنون می‌توانند از یک آپدیت جهت بهبود کارایی گوشی خود بهره ببرند. البته هنوز کاملاً مطمئن نیستیم که این به‌روزرسانی همان چیزی باشد که سامسونگ چند روز پیش قولش را داده بود، اما در هر حال انجام آن به تمام کاربران توصیه می‌شود.

گلکسی اس 6 هنوز از اندروید 5.0.2 بهره می‌برد و این آپدیت جدید نیز تنها 140 مگابایت حجم داشته و از شماره ساخت G920FXXU1AODG برخوردار است. کارایی حافظه رم این گوشی پس از عرضه اندروید 5.1 قطعاً دچار بهبود اساسی خواهد شد، اما فعلاً کاربران می‌توانند از این آپدیت بهره‌مند شوند.

pocketnow

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

17 نظر برای این مطلب
  1. نگین می‌گوید

    سلام.من اپدیت کردم نوار ابزار بالای صفحه طوسی شده و هرچی تم عوض میکنم نمیره مال بقیم اینجوریه؟؟؟باید چیکار کنم بره

  2. حامد می‌گوید

    با سلام . 3 روز پیش یه آپدیت 240 مگابایتی دریافت کردم . خیلی گوشی روان تر شده . آیکون ها قشنگتر شده . همه چیش بهتر شده

  3. پیمان جمشیدی می‌گوید

    سلام حدود یک ماه که گلگلسی s6 رو گرفتم ازش راضیم ولی دوتا مشکل عمده ک برام بوجود اومده یکی اینکه همین مدیریت رم گوشی ک واقعا ازسامسونگ بعیده،ودیگری اینکه جدیدا شب ها ک میخوابم گوشی 20 تا30درصد شارژ خالی میکنه که خیلی نگرانم کرده لطفا توضیح بدهید قبلا شارژ 2تا3درصد تو حالت standbyاستفاده میکرد گوشی رو هم ریست فکتوری کردم ولی بازدرست نشد!!!احساس میکنم ی جایی شارژم رو میخوره میشه احتمال داد این موضوع با وضعیت رم درارتباط باش

    1. نگین می‌گوید

      اگه ۲ سیم کارت دارید عادیه شب یکیشو غیر فعال کنید.

  4. امین می‌گوید

    سلام من هم این آپدیت رو دریافت کردم ولی مشکلاتی رو واسه گوشیم به وجود آورده مثلا روشنایی دکمه ها ازکار افتاده . دوبارضربه ی دکمه ی هوم دیگه وارد دوربین نمیشه و شناور بودن آیکونا هم ازبین رفته درکا ازکارافتادن روشنایی دکمه خیلی آزار دهنده است . بقیه هم دچار این مشکلات شدن؟

    1. علی می‌گوید

      منم دچار این مشکل شدم

      1. علی ارغوان می‌گوید

        این مشکلات بعید هست بعد از آپدیت فکتوری ریست کنید حتما

        1. علی می‌گوید

          2 بار ریست فکتوری کردم اما نشد
          کسی راه حلی داره ممنون میشم راهنمای کنه

    2. محمدامین می‌گوید

      خوشتیپ از حالت ذخیره نیرو خارج کن گوشی تو و برو تو تنظیمات دروبین و حالت دوبار ضربه زدن به دکمه رو فعال کن.

    3. .S'h'm'm'a'kh'r. می‌گوید

      من اس 6اج دارم آپیت کردم به 6.0.1الان یه چیزی ازارم میده نه اینک گوشیم مشکل پیدا کرده نه بهترم شده.ولی منو برنامه هام برعکس شده.ینی الان صفحه برنامه هام به سمت چپه.
      ممنون میشم راهنمایی کنید

  5. elias می‌گوید

    من چند روزیه به 5.1.1آپدیت کردم ولی motion effectبرای واپیپر کار نمیکنه

  6. سلمان می‌گوید

    سلام من هم گوشی گلکسی اس 6 اج دارم و چند روزی هست به نسخه 5.1.1 اپدیت کردم . ولی معمولا 900 مگ فری داره . ولی وقتی یک یا دو برنامه باز گیکنم به 600 مگ میرسه . متاسفانه تفاوت زیادی با نسخه قبلی نداشته .لطفا راهنمایی کنید ممنون میشوم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      در اندروید مهم نیست چند مگابایت فضای رم خالی دارید. وقتی اپلیکیشنی باز کنید که نیاز به رم بالا داشته باشه خود اندروید پاکسازی رو انجام میده. اتفاقا هرچه فضای بیشتری از رم در حال استفاده باشه توی سیستم های تحت لینوکس بهتر هست.
      اگر با آپدیت baseband گوشی به BOGG یا BOGH ارتقا پیدا کرده آخرین نسخه رو دارید و مشکل رم برطرف شده در غیر اینصورت منتظر باشید آپدیت حدود 230 مگابایتی مشکل رو حل می کنه

  7. سینا نبی زاده می‌گوید

    سلام دوستان
    امروز (14مرداد) ساعت 18 برای اس 6 یک آپدیت 240 مگابایتی اومد که مشکل رم رو کاملا برطرف کرد

  8. hamed می‌گوید

    مشکل منم حل نشده 400 تا 600 میگ فری میده

  9. مهران می‌گوید

    سلام من آپدیت کردم مشکل رم رفع نشد فقط حدود 600 مگ فری داره

    1. علی ارغوان می‌گوید

      مشکل مربوط به میزان حافظه خالی رم نیست. در واقع مدیریت رم مشکل داشت که توی بیس OGG یا OGH مشکل رفع شده