فناوری شارژ سریع، Quick Charge 2.0 کوالکام در جی 4 ال‌جی فعال نیست!

جی 4 جدیدترین پرچمدار شرکت ال‌جی است که از اگرچه از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 810 بهره نمی‌برد اما از چیپست 808 کوالکام استفاده می‌کند.

0

بنابراین انتظار می‌رود که این گوشی نیز از تکنولوژی Quick Charge 2.0 کوالکام پشتیبانی کند. این تکنولوژی به کاربر اجازه می‌دهد تا باطری گوشی خود را در عرض چند دقیقه شارژ نماید. اما به‌طور عجیبی این قابلیت توسط جی 4 پشتیبانی نمی‌شود و اگر قصد خرید یک شارژر سازگار با این فناوری را دارید بهتر است تجدید نظر کنید چرا که ممکن است هیچ تفاوتی را شاهد نباشید!

هنوز مشخص نیست که چرا ال‌جی از این فناوری در جدیدترین محصول خود استفاده نکرده‌ است، شاید برای بهره‌گیری از آن باید هزینه‌هایی پرداخت می‌شد که ال‌جی را از این کار بازداشته است. شاید هم این شرکت کره‌ای این تصمیم را بدون دلیل خاصی گرفته باشد که البته احتمالش بسیار کم است.

به هر حال، ال‌جی جی 4 هنوز هم به لطف شارژر 1.8 آمپری با سرعت بسیار خوبی شارژ می‌شود، هر چند که بدون شک هم‌سرعت فناوری شارژ کوالکام نخواهد بود.

به‌طور کلی اگر جزو افرادی هستید که به‌طور مرتب سفر می‌کنند احتمالاً به تکنولوژی Quick Charge 2.0 نیاز پیدا خواهید کرد، در غیراین‌صورت چیز زیادی را از دست نمی‌دهید. همچنین می‌توانید از پاوربانک‌ها یا قاب‌های مجهز به باطری اضافی استفاده کنید تا در حین سفر به مشکل برنخورید.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.