آیا سواچ فناوری تولید باتری ساعت‌های هوشمند با عمر شارژ 6 ماه را در اختیار دارد؟

براساس خبر منتشره در روزنامه سوئیسی Handelszeitung شرکت سواچ در سال آینده میلادی باتری ویژه‌ای را برای ساعت‌های هوشمند به بازار عرضه خواهد کرد که با یک بار شارژ به مدت شش ماه قابل استفاده خواهد بود.

0

Nick Hayek مدیرعامل سواچ در گفتگو با این روزنامه می‌گوید:

هرشخص و یا شرکتی که باتری را برای ساعت‌های هوشمند به‌بازار عرضه کند که با یک بار شارژ به مدت شش ماه قابل استفاده باشد، برگ برنده‌ای را در بازار در اختیار خواهدداشت.

Hayek اذعان داشته بازوی تحقیقاتی سواچ، Belenos و شرکت سازنده باتری Renata با همکاری یکدیگر باتری را معرفی خواهند‌کرد که نه‌تنها دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی بلکه خودروها را نیز روشن خواهد کرد. سواچ اولین ساعت هوشمند خود با نام Touch Zero One را در فوریه گذشته معرفی کرد.

این درحالیستکه پیش از این Hayek اعلام کرده بود سواچ هیچ برنامه‌ای برای تولید ساعت هوشمند ندارد. وی معتقد بود این دستگاه‌ها بسیار کوچک‌تر از آن هستند که کاربر بتواند از قابلیت‌های ارتباطی آن‌ها استفاده کند.

وی خاطرنشان کرده بود سواچ و دیگر شرکت‌های تولیدکننده ساعت‌های معمولی از این مزیت که نهایتا کاربران استفاده کننده از ساعت‌های هوشمند از داشتن این دستگاه‌های الکترونیکی بر روی مچ دست خسته خواهند شد و به‌سمت استفاده از محصولات تولیدی آن‌ها بازخواهند گشت سود خواهند برد اما چیزی نگذشت که در تغییر نظر 180 درجه‌ای وی صحبت از عرضه ساعت‌های هوشمند توسط این شرکت سوئیسی کرد.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.