Nubia Z9 گوشی هوشمند بدون حاشیه صفحه‌نمایش ZTE سرانجام رسما رونمایی شد

Nubia Z9 یکی از پرحاشیه ترین گوشی‌های 2015، سرانجام دقایقی پیش با صفحه نمایشی بدون حاشیه کناری رسماً معرفی شد.

0

اگر در حال حاضر نام گوشی هوشمند بدون حاشیه صفحه‌نمایش را در گوگل جستجو کنید، بدون شک با تصاویر و مشخصات سخت‌افزاری Nubia Z9 روبه‌رو خواهید شد.ZTE در قاب پشتی Nubia Z9 از پانل شیشه ای فشرده و مستحکم استفاده کرده و بر روی این اسمارت فون نیز اندروید 5 به همراه رابط کاربری nubia UI نسخه 3.0 را پیاده سازی نموده است؛ این در حالی است که این شرکت چندی پیش نیز از گوشی‌های بالا رده Nubia Z9 Max و Nubia Z9 Mini رونمایی کرده است.

The-Nubia-Z9 (2)

لازم به ذکر است که پرچم‌دار جدید Nubia Z9 تنها در بازار چین قابل‌دسترس خواهد بود، این در حالی است که هنوز اطلاعاتی در رابطه با عرضه نسخه جهانی آن در دست نمی‌باشد. شرکت سازنده از فناوری تعاملی در طراحی  Nubia Z9 استفاده کرده و شما با یک گوشی کاملاً لوکس و تمام فلزی روبه‌رو خواهید شد. چیزی که در باره‌ی گوشی Nubia Z9 مورد بحث واقع می‌شود، صفحه‌نمایش آن است؛ این گوشی به نمایشگری بدون حاشیه کناری و با کیفیت بالا به همراه قابلیت Sharps Aquos Crystal تجهیز شده است.

The-Nubia-Z9 (1)

طبق تصاویر منتشر شده توسط  ZTE، این گوشی دارای بدنه‌ای باریک با ضخامتی بسیار کم به همراه نمایشگر بدون حاشیه است. بر این اساس پرچم‌دار جدید Nubia Z9 از صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد. این صفحه نمایش از نوع Super AMOLED بوده که توسط گوریلا گلس 2.5D محافظت می‌شود. این نوع محافظ برای صفحه نمایش دارای لبه های منحنی بوده تا کشیدن از سمت لبه‌ها را نرم تر و یکنواخت تر کند.

FIT-in-action

قلب این پرچم‌دار را قرار است پردازنده هشت هسته ای اسنپ‌دراگون 810 که بر پایه معمری 64 بیتی طراحی گردیده در کنار 3 گیگابایت حافظه رم و واحد پردازش گرافیکی آدرنو 430 به تپش در آورد.Nubia Z9 در قاب پشتی میزبان دوربینی با وضوح 16 مگا پیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 و برخورداری از لرزش گیر اپتیکال و سنسور CMOS است که قادر است تصاویری با کیفیت 4K UHD را ضبط نماید.همچنین دوربین سلفی این پرچم‌دار دارای وضوح 8 مگا پیکسل با برخورداری از سنسور IMX179 سونی و گشادگی دیافراگم f/2.4 است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری Nubia Z9 می‌توان به بهره‌مندی از باتری 2,900 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو باند 4G اشاره کرد. به گفته شرکت سازنده، این محصول قرار است در نسخه  32 و 64 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 565 و 645 دلار راهی بازار شود. لازم به ذکر است نسخه ای خاص از Nubia Z9 نیز که به اسکنر اثر انگشت تجهیز گردیده با حافظه ذخیره سازی داخلی 64 گیگابایتی به ارزش 726 دلار قابل خرید خواهد بود.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.