درز مشخصات بیشتر از گوشی Honor 7 Plus هواوی

ماه گذشته از Huawei Honor 7 Plus خبری منتشر شد و همه از اینکه کمپانی چینی بر روی این فبلت کار می‌کند مطلع شدند. و حالا تصویری از فردی گوشی به دست به بیرون درز کرده است که یکبار دیگر نگاه‌ها را به سوی خود جلب می‌کند.

0

امروز شایعه‌ای از چین درز کرده که فهرست قطعات Honor 7 Plus را کامل می‌کند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک سنسور اثر انگشت در پشت گوشی و زیر دوربین قرار دارد که طرز قرار گرفتن آن شبیه گوشی Huawei Ascend Mate 7 است.

گوشی Honor 7 Plus دارای تاچ اسکرین 5.5 اینچ کواد اچ‌دی (2,560×1,440)، دوربین پشت 16 مگاپیکسل با فلش دوگانه‌ی LED، دوربین جلو 13 مگاپیکسل، 3گیگ رم و 16 گیگ حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعت و پردازنده‌ی HiSilicon Kirin 930 ساخت هواوی می‌باشد.

با وجود همه‌ی این جزئیات درز کرده هنوز هم زمان رونمایی رسمی یا خرید این محصول نامشخص است. قیمت نیز معلوم نیست اما با توجه به قطعات پیشرفته نمی‌توان رقم پایینی را برای آن انتظار داشت.

به هر جهت برای داشتن آپشنی کوچکتر برای افرادی که به فبلت علاقه‌مند نیستند Honor 7 Plus باید بهHonor 7 ملحق شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.