Chiron؛ جانشین بوگاتی ویرون با شتاب 0 تا 100 در تنها 2 ثانیه!

بوگاتی آخرین ویرون خود را به فروش رساند تا بار دیگر توجهات به سمت ادامه‌دهنده راه این خودرو که به‌نظر می‌رسد Chiron نام خواهد داشت معطوف شود.

0

این خودرو شباهت‌های زیادی با ویرون اصلی خواهد داشت و از نسخه بهبود‌یافته موتور W-16، 8 لیتری کواد توربوشارژ ویرون بهره خواهد برد. این موتور با توان  1184 اسب بخاری با افزودن یک سیستم تزریق سوخت جدید، یک موتور الکتریکی ادغام شده و شاید توربوشارژرهای الکتریکی می‌تواند باز هم توان خروجی خود را افزایش دهد.

براساس گزارشات منتشر شده، این موتور جدید می‌تواند قدرت خروجی 1500 اسب بخار را نیز تولید و گشتاوری معادل 1106 پوند-فوت ایجاد کند. اگرچه این ارقام ممکن است در ظاهر عجیب به نظر برسند اما مدنظر داشته باشید سوپرخودروی رقیب یعنی Regera نیز با توان خروجی 1500 اسب بخار توانسته گشتاور 1457 پوند-فوت تولید کند.

با این اوصاف این خودرو با توان خروجی 1500 اسب بخار می‌تواند در زمان 2 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر برساعت شتاب بگیرد که در مقایسه با ویرون که این مقدار را در 2.5 ثانیه طی می‌کرد، بهبودی چشمگیر است.

سرعت نهایی این خودرو نیز 463 کیلومتر برساعت بوده که 32 کیلومتر بیشتر از سرعت نهایی ویرون سوپر اسپورت است. رونمایی از پرچمدار جدید بوگاتی با هر نامی که باشد آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست در سال آینده میلادی اتفاق خواهد افتاد.

motorauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.