درز تصاویر منتسب به گوشی هوشمند تایزنی زد 2 سامسونگ

در اوایل سال جاری سامسونگ اولین گوشی مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن خود را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و امکاناتی نه چندان قابل توجه در بازارهای آسیایی از جمله هند عرضه کرد. این محصول که با نام زد وان راهی بازار گردید، آن چنان که باید، نتوانست درآمد خوبی را برای سامسونگ به همراه داشته باشد از این رو این شرکت کره با درس گرفتن از تجربه نه چندان موفق گوشی زد وان، قصد دارد طی هفته‌های آینده دومین گوشی هوشمند تایزنی خود را نیز راهی بازار کند.

0

در برابر فروش میلیونی گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ، آمار فروش گوشی تایزنی زد 1 به هیچ عنوان موفقیت آمیز محسوب نمی‌شوند اما گویا خود شرکت کره‌ای، نظر دیگری داشته و این مقدار را یکی از عوامل پیروزی تایزن عنوان کرده است، در همین راستا یکی از وب‌سایت‌های دنبالگر حواشی مرتبط  با سیستم‌عامل تایزن ادعا می‌کند سامسونگ در حال بر روی دومین گوشی مبتنی بر تایزن خود با نام زد 2 می‌باشد.

به گفته این منبع، سامسونگ زد 2 که قرار است در نیمه اول سال جاری به بازار عرضه شود نسبت به نسل قبلی پیشرفت‌های چشمگیری نداشته است. بر این اساس دومین گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن سامسونگ قرار است به صفحه‌نمایشی با رزولوشن 540 در 960 پیکسل در کنار پردازنده چهار هسته‌ای ساخت خود سامسونگ، یک گیگابایت حافظه رم و باتری  2,000 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شود.

هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص دیگر قابلیت‌های این محصول در دست نیست، با این حال لو دهندگان خبر از عرضه سامسونگ زد 2 در بازار روسیه و چین با قیمتی مقرون‌به‌صرفه همچون نسل اول آن داده‌اند.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.