لپ‌تاپ 13 اینچی LaVie Z لنوو حتی از مک‌بوک جدید اپل هم سبک‌تر است

آیا به دنبال لپ‌تاپی فوق سبک هستید که از بیش از یک درگاه داشته باشد؟ اگر پاسخ مثبت است ممکن است دوست داشته باشید نگاهی به نوت‌بوک LaVie Z لنوو بیندازید که اوایل امسال در نمایشگاه CES رونمایی شد.

0

این لپ‌تاپ هم اکنون بصورت رسمی و با قیمت 1.149 دلار برای مدل استاندارد و 1.699 دلار برای ورژن Z 360 در دسترس است و به صفحه نمایش لمسی مجهز است.

lenovo-LaVie-Z

این قیمت‌ها اندکی از آنچه لنوو در دی ماه سال گذشته وعده داده بود بالاترند و این تنها تغییر نیست! وزن رسمی این لپ‌تاپ از 848 گرم شروع می‌شود که از وزنی که پیش‌تر اعلام شده بود 68 گرم بیشتر است.

با این همه همین وزن هم برای یک لپ‌تاپ 13 اینچی واقعا کم است – حتی از مک‌بوک 920 گرمی شرکت اپل هم کم‌تر است. در بدنه‌ی سبک دستگاه صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440پیکسل، رم 8 گیگابایتی، پردازنده‌ی Core i7 و یک هارد 256 گیگابایتی تعبیه شده است. داشتم فراموش می‌کردم، دو درگاه USB 3.0، یک خروجی HDMI، کارتخوان حافظه‌ی SD نیز از دیگر خصوصیات این لپ‌تاپ سبک هستند.

theverge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.