مایکروسافت دو لومیا رده‌بالا مجهز به ویندوز 10 را تا ابتدای زمستان رونمایی می‌کند

مایکروسافت اخیراً اطلاعات و جزئیات بیشتری را در مورد سیستم عامل ویندوز 10 برای دسکتاپ‌ها منتشر کرد، اما حرف زیادی درباره نسخه موبایل این پلتفرم زده نشده است.

0

مدتی پیش سرپرست گروه سیستم عامل ویندوز، جو بلفویر اعلام کرد که ویندوز 10 برای موبایل در سال جاری منتشر خواهد شد. حالا مشخص شده که مایکروسافت مشغول کار بر روی دو گوشی رده‌بالای لومیا است که به احتمال زیاد از نسخه جدید سیستم عامل این شرکت بهره می‌برند.

بنابر گزارش‌های منتشر شده، مدل حرفه‌ای‌تر بین این دو که با اسم رمز Cityman نامگذاری شده، از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت QHD، چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ساخت کوالکام، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باطری 3300 میلی آمپری بهره می‌برد. سیتی‌من همچنین دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی نیز هست که امیدواریم از نسل جدید تکنولوژی PureView بهره ببرد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی در نظر گرفته شده است.

Talkman نام مدل دیگر است که از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی بازهم با کیفیت QHD بهره می‌برد. چیپست شش هسته‌ای اسنپدراگون، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باطری 3000 میلی آمپری از دیگر مشخصات برجسته این گوشی خواهند بود. این مدل نیز از یک دوربین 20 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی برخوردار می‌باشد.

هنوز هیچ‌گونه تاییدی بر اطلاعات ذکر شده صورت نگرفته، بنابراین ممکن است همه چیز در حد یک شایعه باشد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.