خبر بد: اچ تی سی برنامه آپدیت اندروید ۵ را برای وان مینی ۲ لغو کرد

در مهرماه سال گذشته شرکت اچ‌تی‌سی تایید کرد که گوشی وان مینی 2 (One Mini 2) به‌روزرسانی اندروید 5 آبنبات‌چوبی را دریافت خواهد کرد که این خبر موجبات شادی دارندگان این گوشی‌هوشمند را در پی داشت. اما حالا به نظر می‌رسد که برنامه به‌روزرسانی وان مینی لغو شده است.

3

براساس توئیت منتشر شده این شرکت در شبکه اجتماعی توئیتر (تصویر پایین)، اچ‌تی‌سی علت این مسئله را این‌گونه عنوان کرده است:

اندروید 5 آبنبات چوبی روی وان مینی 2، تجربه کاربری مطلوب ما را فراهم نکرد، از این رو این به‌روزرسانی را دریافت نخواهد کرد.

 

htc-twitt

شایان ذکر است که وان مینی 2، در اردیبهشت‌ماه سال گذشته، توسط این کمپانی تایوانی معرفی شده بود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. arsalan می‌گوید

    واقعا اپل تو ساپورت نرم افزاری بی همتا هستش

  2. Ehsan می‌گوید

    با این که خیلی خوب اندروید ۵ رو برای پرچمدارای خودش اماده کرد اما همیشه اچ تی سی روی اپدیت های گوشی های ضعیف و متوسطش ایراد داشت…

  3. quietly brilliant می‌گوید

    من فکرمیکنم بخاطر رم و فرکانس پایین پردازندس ک تجربه کاربری جالب،درنمیاد،احتمالا اگه ارائه میکرد،دارندگان این گوشی با مشکلات زیادی مواجه میشدند(همون کاری ک سامسونگ برای اس4مینی کرد و اندروید 5 رو ارائه نکرد براش)