شایعه: ال‌جی G4c نسخه کوچک‌تر G4 خواهد بود

حالا که ال‌جی گوشی هوشمند جی 4 خود را برای تشنه‌گان فناوری عرضه کرده، یک نسخه ارزان قیمت‌تر با مشخصاتی پایین‌تر نیز می‌تواند در دستور کار این شرکت کره‌ای قرار گرفته باشد.

0

یک خرده فروش هلندی یک گوشی تحت عنوان LG G4c را در لیست محصولات خود قرار داده که شماره مدل آن LG-H525N می‌باشد. تاریخ عرضه این دستگاه 22 اردیبهشت، یعنی تنها 11 روز دیگر اعلام شده که البته باتوجه به اینکه این گوشی هنوز معرفی نشده بسیار بعید به‌نظر می‌رسد. اما از سوی دیگر این تاریخ می‌تواند صرفاً یک اشتباه از سوی این فروشنده بوده باشد.

LG-G4c

به هر حال هنوز مشخص نیست که نسخه کامپت یا ارزان قیمت جی 4 از چه طراحی یا مشخصاتی بهره خواهد برد، اما اگر این شرکت کره‌ای نیز از همان شیوه سونی برای ارائه نسخه‌های کامپکت گوشی‌های سری اکسپریا استفاده کند، احتمالاً شاهد یک گوشی هوشمند با ابعاد کوچکتر و همچنین نه چندان قدرتمند از نظر سخت افزاری خواهیم بود. اما باتوجه به قیمت 330 دلاری که این فروشنده برای LG G4c درج کرده شاید با یک گوشی هوشمند میان‌رده مواجه باشیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.