ایمیج‌های اندروید 5.1.1 برای نسخه 2013 نکسوس 7 و نکسوس 10 عرضه شد

از قرار معلوم محصولات خانواده نکسوس، میزبان آپدیت اندروید ۵.۱.۱ خواهند بود. این آپدیت به صورت فکتوری ایمیج برای نکسوس 10 و نسخه 2013 نکسوس 7 عرضه شده است.

1

همین چند ساعت پیش آپدیت نکسوس ۱۰ به صورت OTA، (آپدیت از طریق شبکه‌ بی‌سیم) منتشر شد و ایمج‌های آپدیت جدید اندروید نیز برای نسخه وای‌فای نکسوس ۷ منتشر شده است.
در حال حاضر خبری از عرضه آپدیت جدید اندروید به صورت OTA برای نکسوس ۷ منتشر نشده است؛ اما احتمال می‌دهیم این محصول نیز به زودی این آپدیت جدید را به صورت OTA دریافت کند. از طرف دیگر خبری از انتشار آپدیت جدید اندروید به صورت OTA یا ایمیج برای نکسوس ۹ یا نکسوس‌هایی که از شبکه‌ سلولار (مخابرات سیار) پشتیبانی می‌کنند منتشر نشده است.
البته باید خاطر نشان کرد که محصولات سری نکسوس همیشه در دریافت آپدیت‌های جدید اندروید پیش قدم هستند و دیری نخواهد پایید که سایر نکسوس‌ها نیز از آپدیت جدید بهره‌مند شوند.
به هر ترتیب اگر نکسوس ۷ و ۱۰ دارید و از طرف دیگر حال و حوصله آپدیت کردن از طریق ایمیج را دارید، پیشنهاد می‌کنیم پس از مطالعه مقاله آموزشی نصب اندروید ۵.۱ بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی، دست به کار آپدیت نکسوس خود شوید.

androidpolice.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علیرضا می‌گوید

    موعد انتشار برای نکسوس 5 مشخص نشده؟