امکان عکسبرداری با فرمت خام RAW به گوشی اچ‌تی‌سی One M9 آمد

پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مدتی است به بازار عرضه شده و از قرار معلوم این شرکت بزرگ تایوانی برنامه‌های زیادی برای افزایش کیفیت دوربین پیش‌قراول خود دارد. آپدیت جدید فریم‌ور دستگاه را به روز نمی‌کند اما امکانات جدیدی را برای دوربین اچ‌تی‌سی One M9 به ارمغان آورده است.

1

امکان عکسبرداری با فرمت خام RAW قبل از این توسط اچ‌تی‌سی وعده داده شده بود و با عرضه این آپدیت مشخص شد که اچ‌تی‌سی سر حرف خود مانده است.
قابلیت دسترسی به فایل خامِ تصویر گرفته شده مشکلاتی که در فرآیند قبل از پردازش عکس صورت می‌گرفت را کاهش می‌دهد.

اچ‌تی‌سی در آپدیت جدید خود تنها One M9 را مورد مرحمت قرار نداده و دستی بر سر چند محصول دیگر خود نیز کشیده است.

– البته عکس‌برداری با فرمت خام Raw تنها برای One M9 فراهم شده است.

– قابلیت Crop Me in تنها در اچ‌تی‌سی One M8 EYE که از سیستم عامل اندروید آب نبات چوبی بهره می‌برد و اچ‌تی‌سی Desire EYE توسط آپدیت جدید مسیر شده است.

– امکان Adjustable divider نیز در حالت Split Capture Mode به همراه اضافه‌ و حذف کردن حالت‌های (Mode) دوربین در آپدیت جدید تعبیه شده است.

به محصولات اچ‌تی‌سی که از دوربین EYE پشتیبانی می‌کنند نیز در آپدیت جدید امکاناتی اضافه شده است. پشتیبانی از عکس‌های گرفته شده با فرمت خام Raw، دست سازنده‌های اپلکیشن‌ها را برای ساخت ابزارهای عکاسی پیشرفته باز خواهد گذاشت. مشتاقان عکاسی نیز با دستکاری عکس‌ها با فرمت خام قادر به ایجاد عکس‌های بهتری خواهند بود.

عرضه آپدیت‌هایی این چنینی نشان از عَزم اچ‌تی‌سی برای تقویت دوربین پرچمدار خود دارد و با این حساب انتظار داریم در آینده نیز شاهد انتشار آپدیت‌هایی برای افزایش امکانات دوربین One M9 باشیم.

androidpolice.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    دیروز ی آپدیت برای گالری اومد ک بعد اپدیت photo editorاضافه میشه.امیدوارم برای دیزایر 816 هم این آپدیتهای جدید دوربین بیاد!صبح مطلبی میخوندم درباره software number و اون اینکه این عدد برای نواحی مختلف مثل انگلیس و اسیا باهم فرق میکنند بعد اپدیت!!مثلا برای اسیا2.34.707 اما برای انگلیس 2.34.401،بعد از آپدیت،جالب اینکه این عدد برامن مال انگلیسه،نه اسیا!!!!