شاهزاده ایرانی را در این توییت بازی کنید!

0

بنیاد آرشیو اینترنتی (Internet Archive Website) نسخه‌ای از این بازی را برای اجرا کردن به صورت مستقیم داخل حساب کاربری توییتر عرضه کرده است، با این حساب حین بررسی پیغام‌ها و توییت کردن می‌توانید برای رفع خستگی هم که شده، شاهزاده ایرانی بازی کرده و خاطرات خوب قدیم خود را تجدید کنید.

بد نیست بدانید که بازی‌های قدیمیِ زیادی در بنیاد آرشیو اینترنتی قرار دارد و شاهزاده ایرانی تنها عنوانی نیست که در توییتر می‌توانید آنرا بازی کنید و سایر بازی‌های قدیمی موجود در این آرشیو نیز قابل بازی کردن هستند.

بازی شاهزاده ایرانی برای نسخه داس در چند فلاپی دیسک منتشر شده بود؛ اما امروز همین بازی با همان کیفیت به راحتی از طریق توییتر قابل اجرا کردن است.

در مجموع اگر بازی‌های قدیمی در شما حس نوستالژی خوبی ایجاد می‌کند، پیشنهاد می‌کنیم پس از مطالعه آموزش انجام بازی‌های داس در توییتر، خاطرات قدیمی را با بازی شاهزاده ایرانی تجدید کنید.

techcrunch.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.