تماشا کنید: ویدئوهای تبلیغاتی جدید ال‌جی برای جی 4

اگر هنوز نشنیده‌اید، که البته با این حجم اخبار تقریباً بعید است، باید بدانید که ال‌جی سه روز پیش گوشی پر سر و صدای خود جی 4 را به‌طور رسمی معرفی کرد.

0

این گوشی هوشمند اکنون به‌صورت پیش فروش در دو نسخه پلاستیکی و چرمی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

طبیعتاً این شرکت کره‌ای در حال حاضر از کمپین‌های تبلیغاتی عمومی گسترده برای معرفی هر چه بهتر پرچمدار جدیدش استفاده می‌کند که تبلیغات تلویزیونی یکی از بزرگترین بخش‌های آن را تشکیل می‌دهد. ال‌جی تنها پس از گذشت چند روز از معرفی رسمی این گوشی، اکنون چند کلیپ تبلیغاتی را به نمایش گذاشته است.

در واقع این ویدیوها در اکانت رسمی ال‌جی در یوتیوب قرار گرفته و اگر مراسم معرفی جی 4 را دیده باشید متوجه خواهید شد که این ویدیوها در آنجا هم نمایش داده شده بود.

این کلیپ‌ها نگاهی متفاوت به ال‌جی جی 4 و فرآیند خلاقانه تولیدش دارد. یک کلیپ در مورد دوربین و لنز جدیدش با دیافراگم f/1.8 می‌باشد و عملکرد تحسین برانگیز در شرایط نوری نامطلوب را به شما وعده می‌دهد. در ویدیوی بعدی شاهد معرفی صفحه نمایش جدید ال‌جی تحت عنوان IPS Quantum هستیم. جالب اینکه دو ویدیوی مجزا برای نمایش اینکه پوشش چرم طبیعی در پشت گوشی چگونه ساخته شده، نیز منتشر شده است. یکی مربوط به چرم با رنگ مشکی و دیگری مربوط به رنگ قهوه‌ای است. در این ویدیو بر روی تلاش فردی و به اصلاح کار دست زیادی که برای تولید هر پوشش چرمی صورت گرفته، تاکید شده است.

همچنین تمام کلیپ‌ها در دو نسخه 15 و 30 ثانیه‌ای تولید شده‌اند که هر دو مناسب یک تبلیغات تلویزیونی هستند.


کاربرانی که به هر دلیل هنوز موفق نشده‌اند جی 4 ال‌جی را بررسی کنند، باید بدانند که این گوشی هوشمند از یک چیپست شش هسته‌ای اسنپدراگون 808، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. صفحه نمایش 5.5 اینچی این گوشی نیز از وضوح QHD و تکنولوژی جدید Quantum ال‌جی برخوردار است. دوربین استفاده شده در جی 4 نیز با توجه به یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز مجهز به دیافراگمf/1.8 و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی، کاملاً تحسین برانگیز است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.