سرویس Secret سرانجام به کار خود پایان می‌دهد

شبکه اجتماعی Secret  که پس از آغاز به کار خود طی مدتی کوتاه، محبوبیت بسیاری در بین کاربران شبکه‌‌های اجتماعی کسب کرد، بعد از 16 ماه فعالیت سرانجام به کار خود پایان می‌دهد.

1

شایعات مبنی بر این خبر در حالی انتشار یافت که مدیرعامل این شرکت،David Byttow، روز گذشته در وبلاگ شخصی خود صحت این خبر را تایید کرد.

اگر با سرویس Secret آشنایی ندارید باید برای شما بگوییم که Secret یک شبکه اجتماعی است که این امکان را برای کاربران خویش فراهم می‌کند که مطالب خود را به صورت کاملا ناشناس به اشتراک بگذارند. شما تنها قادر به دیدن پست‌های دوستانتان و برخی از دوستان آن‌ها هستید اما هرگز به این مسئله که چه کسی در پشت پرده است و هر پست را به اشتراک گذاشته آگاهی و اطمینان نخواهید یافت.

همچنین این موضوع بدین معنی است که بعضی افراد شهامت به اشتراک گذاشتن چیزهایی را پیدا می‌کنند که در غیر این صورت در هیچ زمان و مکان دیگری بیان نمی‌کردند. این موضوعات می‌توانست شامل برخی اسرار شرکت‌ها باشد.

یکی از معضلات این سرویس آن بود که برخی از افراد با عناوین ناشناس وارد این فضا می‌شدند و از چیزهایی که مردم از شنیدن آن‌ها نفرت دارند، می‌گفتند. در حالی که این سخنان در یک فضای عمومی هیچگاه بر زبان آورده نمی‌شوند. به همین دلیل هم Secret به جای اینکه مشهور و محبوب شود به سرعت در بین مردم بدنام و نفرت‌انگیز شد. این سرویس تبدیل به فاضلابی شده بود که افراد ناشناس هر نوع توهین و ناسزایی در آن قرار می‌دهند فقط به این دلیل که شناسایی نمی‌شدند.

حرف و حدیث‌هایی در مورد سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در Secret که گفته می‌شود هنوز مقدار زیادی از آن در دست شرکت می‌باشد، شنیده می‌شود. Byttow اعلام کرد که پول سرمایه‌گذاران را به آن‌ها باز خواهد گرداند. او همچنین بیان داشت که با انتشار “postmortems” مردم را از شکست خود آگاه خواهد ساخت تا اشتباهات وی را تکرار نکنند.

GSMArena Blog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. احسان چهری می‌گوید

    بصورت آزمایشی باید شروع می کرد تا درصورت شکست، خیلی راحت بتونه عقب بکشه