آپدیت اندروید 5.1 اچ‌تی‌سی وان M8 با رابط کاربری سنس 7 در مرداد ماه عرضه می‌شود

در حالی که پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی M9 تمام توجهات را معطوف خود کرده، وان M8 همچنان یک گوشی هوشمند دوست داشتنی است. حتی در بررسی‌های انجام شده تفاوت بین این دو مدل تا اندازه‌ای نامحسوس است که بسیاری از کاربران نیازی به ارتقا به نسخه جدیدتر ندارند. برای این افراد که فعلاً قصد استفاده از وان M8 را دارند، قرار است این تفاوت‌ها با M9 با انتشار رابط کاربری سنس 7 اچ‌تی‌سی حتی از این هم کمتر شود.

1

صبح روز چهارشنبه، اکانت بخش انگلستان اچ‌تی‌سی در توییتر اعلام کرد که گوشی هوشمند One M8 از یک آپدیت نرم افزاری شامل اندروید 5.1 و سنس 7 در مردادماه بهره خواهند برد. البته هنوز تاریخ دقیقی برای این به‌روزرسانی مشخص نشده است.

تفاوت‌های ظاهری بین نسخه‌های 6 و 7 سنس کم هستند و استایل کلی نیز آشنا خواهد بود، اما در بسیاری از بخش‌ها این رابط کاربری باعث شده تا اندروید آبنبات چوبی بهتر به‌نظر برسد. علاوه بر این دارندگان وان M8 می‌توانند از برنامه جدید Themes که به کاربر اجازه تغییر رنگ‌ها، فونت‌ها و سایر المان‌های تصویری را می‌دهد، لذت ببرند.

در حال حاضر بخشی از تجربه کاربری وان M9 برای گوشی قدیمی‌تر وان M8 توسط اپلیکیشن‌های جداگانه فراهم شده اما انتظار می‌رود پس از انتشار این آپدیت تمام خوبی‌های وان M9 را در مدل قدیمی نیز مشاهده کنیم.

اگرچه اکثر نقدها حاکی از آن هستند که وان M9 یک گوشی کاملاً خوب است، اما متاسفانه از چیزی که انتظار داشتیم فاصله زیادی دارد. یکی از موارد قابل تحسین این گوشی رابط کاربری بسیار خوبش بود که حالا برای مدل قدیمی‌تر نیز در راه است! علاوه بر این از نظر عمر باطری و دوربین نیز عملکردی که با توجه به رقبا انتظار داشتیم از این گوشی ندیدیم.

به‌روزرسانی اچ‌تی‌سی تنها برای دارندگان فعلی وان M8 نیست، چرا که با در نظر گرفتن کاهش قیمت این گوشی در ماه‌های آینده، خرید وان M8 یک راه بسیار خوب برای تجربه بیشتر مزیت‌های وان M9 بدون پرداخت هزینه بیشتر خواهد بود.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امین می‌گوید

    سلام من گوشی m8دارم ولی برای بروز رسانی میزنم اندرویید 5.1براش نمیاد الان 5.0.1هست کسی میدونه چطور میشه اپدیتش کرد