ال‌جی ۱۵.۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سه‌ماهه اول ۲۰۱۵ فروخته است / رکورد ۳.۲۷ میلیارد دلاری درآمد

افزایش آمار فروش ال‌جی، بهترین سه‌ماهه اول سال را برای این شرکت کره‌ای رقم زد.

0

در سه ماهه اول سال 2015 میلادی ال‌جی 15.4 میلیون دستگاه به فروش رساند که در مقایسه با سه‌ماهه پایانی سال میلادی گذشته با فروش 15.5 میلیون دستگاه به‌نوعی شاهد یک کاهش جزئی در تعداد دستگاه‌های فروخته شده هستیم.

میزان فروش در آمریکای شمالی به میزان 66 درصد در مقایسه با سه‌ماهه اول سال 2014 میلادی افزایش داشته و این مقدار با توجه به عرضه جی‌فلکس 2 در کره تا 57 درصد افزایش نشان می‌دهد. با فروش 16.8 میلیون دستگاه، سه‌ماهه سوم سال 2014 میلادی بهترین سه‌‌ماهه فروش گوشی‌های هوشمند ال‌جی در 5 سال گذشته بوده اما اکنون ال‌جی انتظار دارد با عرضه ال‌جی جی 4 این آمار را بهبود بخشد.

قسمت فروش سیستم‌های خانگی نیز آمار 4.03 میلیارد دلار درآمد را ثبت کرد که در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته 5 درصد کاهش نشان می‌دهد. این در حالیست که تمرکز بیشتر تولیدکنندگان و خریداران بر روی تلویزیون‌های 4K و OLED امیدهای ال‌جی برای افزایش میزان فروش در آسیا و آمریکای شمالی را برای سه‌ماهه دوم سال 2015 افزایش داده است.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.