سوالی که مایکروسافت همچنان بی‌پاسخ گذاشت: ویندوز ۱۰ بالاخره چه زمانی عرضه می‌شود؟

مایکروسافت با برگزاری کنفرانس Build به سوالات بی شمار کاربران در خصوص ویندوز10 پاسخ داد اما مسئولان این شرکت در طول برگزاری این کنفرانس هیچ جوابی به یکی از اصلی‌ترین پرسش‌های کاربران در خصوص زمان عرضه‌رسمی نسخه نهایی ویندوز 10 ندادند.

0

مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود ویندوز 10 در تابستان سال جاری در 190 کشور و به 111 زبان عرضه خواهد شد اما پس از آن AMD یکی از شرکای اصلی مایکروسافت از تغییر این زمان‌بندی خبر داد.

ویندوز 10 به سیستم‌عاملی ساده‌تر، مدرن‌تر و البته با قابلیت همگام‌سازی در میان دستگاه‌های مختلف از رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. مدیرعامل مایکروسافت، نادلا، این سیستم‌عامل جدید را نه‌تنها یک نسخه جدید از ویندوز بلکه نسل جدیدی از ویندوز می داند.

مایکروسافت با عرضه ویندوز 8 نه‌تنها کاربران را به سمت استفاده از این سیستم‌عامل ترغیب نکرد بلکه باعث شد اکثر کاربران به استفاده از همان نسخه قدیمی‌تر یعنی ویندوز 7 اکتفا کنند. در حال حاضر ویندوز 8 در 15 درصد از رایانه‌های کل جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این درحالیست که ویندوز 7 با شش سال قدمت در نیمی از رایانه‌های جهان مورد استفاده قرارمی‌گیرد و حتی ویندوز ایکس‌پی با 14 سال قدمت نیز در 20 درصد از رایانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.