انتظار مایکروسافت برای استفاده از ویندوز 10 بر روی یک میلیارد دستگاه هوشمند تا سه سال آینده!

مایکروسافت در کنفرانس Build اعلام کرد این شرکت انتظار دارد ظرف دو تا سه‌سال آینده، سیستم‌عامل ویندوز 10 بر روی یک میلیارد دستگاه هوشمند در سراسر جهان در حال استفاده باشد.

0

با توجه به اینکه این شرکت تصمیمی مبنی بر ارائه رایگان ویندوز 10 به کاربران فعلی استفاده کننده از ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز 8.1 را به مدت یک‌سال اتخاذ کرده، این انتظارات چندان غیرمنطقی به‌نظر نمی‌رسند. این شرایط به‌علاوه خرید رایانه‌های جدید و البته ارتقای دستگاه‌های مجهز به ویندوزفون راه را برای رسیدن مایکروسافت به مقصود هموار خواهد کرد.

مدنظر داشته باشید مایکروسافت در سیاست‌های جدید خود، برخلاف گذشته ریسک زیادی را متحمل شده است. استفاده از سیستم‌عاملی یکسان برای کلیه دستگاه‌های تولیدی این شرکت باعث خواهد شد در صورت عدم نتیجه‌گیری، آینده این شرکت با چالش‌های جدی روبرو شود.

در صورت عدم بازدهی مناسب این سیستم‌عامل، مطمئنا توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری کم‌تری به سمت برنامه‌نویسی برای این شرکت رغبت خواهند داشت. این کم‌تر شدن تعداد برنامه‌ها نیز نهایتا منجر به کاهش کاربران و البته گرایش به سمت سیستم‌عامل‌های رقیب خواهدشد.

Techcrunch

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.