یکی از بزرگترین ستاره‌های ورزش‌های الکترونیکی به دلیل آسیب‌دیدگی اعلام بازنشستگی کرد!

اگر حتی آشنایی مختصری هم با eSports داشته باشید احتمالا نام Hai Lam را شنیده‌اید. او آوازه‌ای فراوان در این بازی به عنوان کاپیتان تیم Cloud9 دارد که برترین تیم eSport در آمریکا در زمینه بازی‌های آنلاین چندنفره با نام لیگ اسطوره‌ها است.

0

در حدود یک هفته پیش، این تیم در مسابقات قهرمانی آمریکای شمالی به مقام دوم دست یافت و پس از آن بود که این بازیکن Cloud9 اعلام کرد از دنیای این بازی خداحافظی خواهدکرد. همان‌طور که بازیکنان فوتبال که با مصدومیت شدید زانو مواجه می‌شوند، مجبور به کنارگذاشتن این ورزش می‌شوند، مصدومیت مچ دست Lam نیز باعث جدایی وی از تیمش شد.

Lam در پستی که در وبلاگ Cloud9 منتشر شد دلیل بازنشستگی خود را مصدومیت از ناحیه مچ دست اعلام کرد. با توجه به اینکه بازیکنان حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیکی به نوعی یک ورزشکار محسوب می‌شوند و باید مطابق با برنامه‌های زمانی تورنمنت‌ها تمرین و مسابقه داشته باشند، بازنشستگی یکی از آن‌ها به دلیل مصدومیت، دور از ذهن نمی‌نماید.

Lam همچنین اعلام کرده هم‌تیمی‌های وی اعتمادشان را نسبت به او از دست داده‌اند و این امر نیز در اتخاذ تصمیم اخیر توسط وی بی‌تاثیر نبوده است. وی اکنون می‌تواند در کسوت یک بازیکن حرفه‌ای بازنشسته به راهنمایی و حتی مربیگری بازیکنان تازه‌وارد بپردازد.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.