تماشا کنید: نگاه نزدیک به جی 4 ال‌جی

دیروز طی مراسمی از پرچمدار جدید ال‌جی یعنی LG G4 رسما رونمایی شد. این مراسم در نیویورک برگزار گردید و امکان دسترسی به این محصول و کار با آن فراهم بود. ال‌جی در تولید این محصول به نگه‌داری آسان‌تر این گوشی توسط کاربران توجه زیادی کرده است. در این مطلب می‌توانید نگاه نزدیک وب‌سایت PhanDroid به آخرین پرچمدار ال‌جی یعنی جی 4 را مرور کنید.

3

نگهداری LG G4 در دست واقعا راحت است و اگر ال‌جی این چنین ادعا می‌کند عین واقعیت را بیان کرده است. پوشش چرمی عالی، پشت خمیده و صفحه نماش آن که اندکی منحنی است، دلایل هستند که سبب شده‌اند با در دست گرفتن این گوشی احساس راحتی نمایید. به ویژه پوشش چرمی آن احساس بسیار خوبی را منتقل می‌کند و قطعا ارزش 12 هفته زمان مورد نیاز برای ساخت را دارد.

نمایشگر این گوشی عالی به نظر می‌رسد. دلیل آن صفحه نمایش روشن‌تر با رنگ‌های واقعی‌تر است و برای مشاهده عکس‌های گرفته شده با دوربین جدید بهترین گزینه به نظر می‌رسد. ال‌جی در مورد دوربین محصول جدیدش بسیار سخن گفت اما متاسفانه در فضای یک رویداد مطبوعاتی ما موفق به یافتن مجالی برای آزمایش صحت گفته‌های این شرکت نشدیم.

ال‌جی چنین اعلام کرده که عملکرد LG G4 به خوبی پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 است. در مدت زمانی که ما برای کار کردن با این دستگاه داشتیم به نظر می‌رسید که این ادعا می‌تواند صحت داشته باشد اما قطعا برای آزمایش بیشتر این محصول زمان بیشتری مورد نیاز است. اساس نرم‌افزاری این دستگاه همان چیزی است که قبلا در LG G Flex 2 مشاهده کردیم. LG G4 باریک بوده و جلد چرمی سبکی دارد و اصول زیبایی طراحی را نیز رعایت کرده است.

به طور کلی می‌توان از پرچمدار جدید سامسونگ به عنوان یک محصول دوست‌داشتنی یاد کرد. سخنان این شرکت اشاره به این مسئله داشت که LG G4 بهبود یافته نسل قبلی خود LG G3 است. سوال اینجاست که آیا این بهبود توانسته LG G4 را به اندازه‌ای قدرتمند نماید که مردم  را از گلکسی اس 6 و اچ‌تی‌سی وان ام 9 باز داشته و به خرید این گوشی وادار نماید؟

شرکت ال‌جی معتقد است طولی نخواهد کشید تا LG G4 جای خودش را در میان هوادارانش باز نماید.

 

 

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. M A T A می‌گوید

    فکر کنم دیگه وقتشه جی تو رو بذارم کنار و این گوشی رو بخرم
    گوشیه خوبیه خوشمان آمد :)

  2. Ehsan می‌گوید

    اینهمه از سامسونگ و ال جی گفتید بد نبود زمان معرفی M9 هم اینقدر مطلب میزاشتید…

    1. محسن صحافی می‌گوید

      همین‌قدر مطلب گذاشتیم احسان جان :) سرچ کن هست