این‌ها لوازم جانبی رسمی جی 4 ال‌جی هستند

پس از معرفی جی 4 ال‌جی به رسم همیشه نوبت به معرفی لوازم جانبی این گوشی هوشمند رسیده است. با ما همراه باشید تا علاوه بر قاب‌های پشتی چرمی سایر لوازم جانبی رسمی G4 را نیز با هم مرور کنیم.

1

LG-G4-accessories-leather-backs-01

بگذارید از قاب‌های چرمی متنوع جی 4 شروع کنیم. ال‌جی هنوز اعلام نکرده که آیا قصد عرضه جداگانه این قاب‌ها را دارد یا خیر اما از آن‌جا که کاربر می‌تواند به راحتی آن را تعویض کند متعجب می‌شویم اگر ال‌جی این کار را انجام ندهد. قاب چرمی دارای پوششی از چرم خالص است که در رنگ‌های قهوه‌ای، بژ، قرمز، آبی آسمانی، مشکی و زرد عرضه خواهد شد.

نسخه معمولی و پلاستیکی جی 4 هم آن‌قدرها عادی نیست و پوشش سرامیکی روی آن به ادعای ال‌جی به همراه بافت خاصش به آن جلوه ویژه‌ای بخشیده است. شاید از نظر حسی که کاربر از در دست گرفتن گوشی دریافت می‌کند نتوان مدل پلاستیکی را با مدل چرمی مقایسه کرد اما برای کاربران با بودجه محدودتر این نسخه می‌تواند مناسب‌تر باشد.

قاب CrystalGuard در واقع یکی از لوازم جانبی واقعی جی 4 به حساب می‌آید که شفاف بوده و ضخامت بسیار کمی هم دارد. به این ترتیب بدون این‌که حجم گوشی افزایش قابل توجهی یافته باشد می‌توانید جی 4 خود را در برابر ضربات محافظت کنید.

LG-G4-accessories-The-Quick-Circle-cases-01

کاور بعدی Quick Circle نام دارد که محصولی آشنا برای کاربران ال‌جی به حساب می‌آید. ال‌جی در UX 4.0 رابط کاربری جداگانه‌ای را برای این کاور طراحی کرده و می‌تواند با آن عکاسی کرده، ساعت و اعلان‌ها را ببینید، تماس‌ها را پاسخ دهید، آلارم‌ها را خاموش کنید و حتی بازی‌های ویژه آن را انجام دهید!

LG-G4-accessories--The-QuadBeat-3-premium-headphones

سرانجام نوبت به هدفون QuadBeat 3 می‌رسد. این هدفون باکیفیت متأسفانه تنها در برخی بازارها در جعبه جی 4 قرار خواهد داشت (امیدواریم ایران هم در این میان باشد) و با سیم بافته شده و کیفیتی کم‌نظیر می‌تواند تجربه کاربری شما را از جی 4 بهبود ببخشد.

LG-G4-accessories--The-QuadBeat-3-premium-headphones-01

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. kaveh می‌گوید

    سلام..من کاور versus برای G4 میخوام…پیدا نمیکنم…از کجا بخرم…….