Oppo تصاویر رسمی از گوشی آینده خود R7 را منتشر کرد

شایعات مرتبط با گوشی هوشمند Oppo R7 تقریباً یک پای ثابت در خبرهای حوزه موبایل خصوصاً در چند وقت اخیر بوده است.

2

بسیاری از کاربران که با توجه به شایعات انتظار صفحه نمایشی بدون حاشیه و خمیده را داشتند اکنون با انتشار اطلاعات رسمی احتمالاً کمی ناامید خواهند شد.

به‌نظر می‌رسد شرکت اُپو بالاخره تصمیم گرفت تا به این همه شایعه‌پردازی پیرامون این گوشی پایان داده و تصاویر و اطلاعات جدید و واقعی از این محصول را منتشر کند. براساس این اطلاعات جدید به راحتی می‌توانیم بگوییم که صفحه نمایش این گوشی آن چیزی که قبلاً فکر می‌کردیم نیست. ظاهراً در R7 خبری از صفحه نمایش خمیده یا بدون حاشیه نیست، در حالی که چندین عکس، ویدیو و حتی سند ثبت اختراع در این رابطه منتشر شده بود!

Oppo R7 از یک صفحه نمایش معمولی با کمی حاشیه در دو طرف بهره می‌برد و پوشش شیشه‌ای روی نمایشگر نیز یک جلوه 2.5 بعدی را به‌وجود می‌آورد. بنابراین اگرچه با یک نمایشگر خمیده مواجه نیستیم، اما قطعاً با یک نمونه ناامید کننده نیز روبرو نیستیم.

Oppo R7 04

این گوشی به‌طور واضحی نازک به‌نظر می‌رسد و احتمالاً یکی از صاحب رکوردها در این زمینه خواهد بود. بدنه گوشی با استفاده از قاب فلزی و شیشه به‌طرز زیبایی طراحی شده است. نکته قابل ذکر در این بخش عدم بیرون زدگی لنز دوربین است که البته در اکثر گوشی‌های با طراحی باریک این چنین است، اما احتمال دارد آن کارایی و کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای که در گلکسی اس 6 یا وان M9 شاهد بودیم را نبینیم. البته برای قضاوت کردن در این زمینه هنوز زود است.

همچنین در این گوشی از فناوری شارژ سریع VOOC بهره می‌برد که باعث می‌شود اُپو نیز سرانجام به جمع رقبای حاضر در این عرصه بپیوندد.

هنوز در مورد مشخصات دقیق R7 حرفی زده نشده و همه چیز به‌صورت شایعه و حدس و گمان باقی مانده است. پیش‌تر برای این گوشی یک پردازنده هشت هسته‌ای MT6795 مدیاتک، دوربین 20.7 مگاپیکسلی و پشتیبانی از فناوری 4G LTE را ذکر کرده بودند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حـــــــــــــســـــــــــــام می‌گوید

    دقیقا

  2. Amir می‌گوید

    Sony Z3 + iPhone 6 + Samsung Note