این لباسشویی قابل حمل حتی به اندازه یک باتری هم به برق نیاز ندارد!

این مطلب ممکن است تا حدودی شبیه به یک شوخی خنده‌دار به نظر آید اما اگر لباس‌های شما خیلی کثیف نباشند می‌توانید روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید.

6

Drumi نام یک محصول تولید شده توسط Yirego است که در واقع یک ماشین لباسشویی کاملا قابل حمل و جمع‌وجور بوده و این قابلیت را دارد که بدون نیاز به هیچ پریز برق، موتور برق و یا حتی یک روز آفتابی برای تغذیه پنل‌های خورشیدی، در هر بار شستشو حدود 6 یا 7 لباس را برای شما بشوید.

ارتفاع Drumi تقریبا 22 اینچ بوده و شما به راحتی می‌توانید آن را در صندوق عقب اتومبیل و در کنار سایر وسایل نظیر کیسه خواب و چادر مسافرتی خود قرار دهید. همچنین این لباسشویی میزان 5 لیتر آب گنجایش داشته و به کمک آن می‌توانید لباس‌های روزانه خویش را تنها با چند بار فشار دادن پا بر روی پدال شستشو نمایید.

1227262563978446440

دریچه تخلیه که در قسمت زیرین Drumi قرار دارد، با زدن یک دکمه فعال شده و آب‌های کثیف را تخلیه خواهد کرد. در این ماشین لباسشویی نوعی شبکه عنکبوتی وجود دارد که قبل از اینکه شما لباس‌های خود را به منظور خشک کردن از ماشین خارج کنید، آب لباس شما را تا حد زیادی گرفته و شما را در انجام این کار یاری خواهد نمود.

قطعا زمانی که امکان دسترسی به برق برای شما به راحتی امکان‌پذیر نیست، این دستگاه می‌تواند یک محصول فوق‌العاده باشد. حتی در مواقع اضطراری که در منزل نیز با قطع برق مواجه می‌شوید ماشین لباسشویی Drumi می‌تواند یاری‌گر شما باشد.

اگر دانشجویی هستید که ناامیدانه نیاز به لباس تمیز دارید اما هیچ لباسی پیدا نمی‌کنید و یا فرصتی برای شستن آنها ندارید، شاید بتوانید والدین خود را متقاعد نمایید که به 129 دلار از بودجه این ماه برای پیش‌سفارش یک لباسشویی Drumi که یک راه‌حل ساده برای شستن لباس‌های کثیف است، نیاز دارید. البته برای داشتن این ماشین لباسشویی Drumi شما باید تا جولای سال آینده صبر کنید، بنابراین امیدواریم تا آن زمان فارغ‌التحصیل نشده باشید.

 

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    عالی بود چی اختراع خوبی

  2. امیر می‌گوید

    ای کاش درایران هم موجودبود حیف که تحریم هستیم

  3. کاوه می‌گوید

    چجوری بخریمش؟ قیمتش

  4. کریم حسینی می‌گوید

    سلام ببخشید بخاطر لباسشوی مخاستم صحبت کنم قیمت این لباسشوی چند است میتوانم نمایندگی شماره درافعانستان بیگیرم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اطلاعات بیشتر رو از وبسایت محصول بگیرید.

    2. Rena می‌گوید

      1700به پول ایران اگه ایران بیاد قیمتش دوبرابر میشه