اپ‌نت؛ با اپلیکیشن “A Better Camera” اشیا مزاحم را از تصویر خود حذف کنید!

اگر از برنامه دوربین پیش فرض گوشی هوشمند خود رضایت ندارید، تعداد زیادی اپلیکیشن‌های ثالث دوربین قدرتمند در سیستم عامل اندروید وجود دارند.

0

این اپلیکیشن‌ها به شما امکان کنترل بر روی پارامترهایی نظیر تعادل سفیدی، ISO و سرعت شاتر را به همراه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های پیشرفته‌تر ارائه می‌کنند. یکی از این ویژگی‌ها امکان حذف افراد یا اشیای در حال حرکت در تصاویرتان است که نمونه‌ای از آن را در اپلیکیشن A Better Camera شاهد هستیم.

این ویژگی برای زمانی که قصد دارید از یک ساحل زیبا، منظره یا قلعه‌ای تاریخی عکسی بی عیب و نقص بگیرید اما عبور خودروها، حیوانات یا افراد مختلف زیبایی عکس شما را کاهش می‌دهند. در اپلیکیشن A Better Camera، این قابلیت بدین صورت کار می‌کند که با ثبت چندین عکس از یک منظره یا سوژه و سپس ترکیب تمام بخش‌هایی که بدون حرکت و ثابت بوده‌اند، یک تصویر بی عیب و نقص را به شما تحویل می‌دهد.

A Better Camera 02

در صفحه ثبت عکس این اپلیکیشن، بر روی دکمه mode (گوشه سمت راست) لمس کنید و سپس Smart multishot را انتخاب کنید. هنگامی که دکمه شاتر را فشار دادید، دوربین را در طول ثبت تصاویر ثابت نگاه دارید. پس از این شما می‌توانید کزینه Object removal را در منوی بعدی انتخاب کنید تا جزئیات ناخواسته از تصویر حذف شوند. همچنین از طریق این مود می‌توانید تصاویر گروهی یا سکانسی نیز ایجاد کنید.

 A Better Camera 01

A Better Camera به‌طور خودکار تصویری که فکر می‌کند به‌دردتان می‌خورد را نمایش می‌دهد و شما با لمس روی مناطق آبی روی تصویر می‌توانید ببینید که چه اشیاء یا جزئیاتی حذف شده‌اند. مناطقی که با رنگ آبی مشخص نشده، برنامه حرکتی را تشخیص نداده است. این اپلیکیشن خصوصاً برای افرادی که می‌خواهند یک ناهنجاری بزرگ را در یک عکس منظره زیبا حذف کنند ایده‌آل است!

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.