مدل اسپورت اپل‌واچ بهترین صفحه‌نمایش را در میان مدل‌های اپل‌واچ دارد

داشتن یک اپل‌واچ با بدنه فولادی یا طلایی شاید شما را با کلاس‌تر نشان دهد اما مطمئناً یک چیز را به شما ارائه نمی‌دهد: بهترین صفحه نمایش ممکن!

0

وب‌سایت دیسپلی‌میت با بررسی صفحه نمایش OLED ساعت هوشمند اپل پی برد که پوشش یاقوت کبود قرار گرفته بر روی آن باعث کاهش کیفیت تصویر می‌شود، این در حالی است که نسخه Sport که از شیشه فشرده بر روی صفحه نمایش بهره می‌برد این مشکل را ندارد.

اگرچه هنوز هم می‌توانید از تصاویری رنگارنگ و شارپ لذت ببرید، اما پوشش یاقوت کبود نسخه گران‌تر اپل‌واچ باعث انعکاس دوبرابری نور نسبت به مدل اسپرت است که باعث می‌شود تصاویر در زیر نور آفتاب یا محیط‌های پرنور حالتی کم‌رنگ و شسته شده به خود بگیرند. متاسفانه اپل امکان استفاده از یک پوشش ضد انعکاس را نداشت، چرا که به سادگی خراشیده می‌شد و این یکی از دلایل اصلی استفاده از پوشش یاقوت کبود بوده است. البته احتمالاً در آینده‌ای نزدیک صفحاتی را شاهد خواهیم بود که از مزیت دوام و مقاومت یاقوت کبود و پوشش‌های ضد انعکاس نور بهره می‌برند، اما در حال حاضر اگر این مساله برایتان مهم است باید نسخه اسپرت اپل‌واچ را تهیه کنید.

این موضوع به‌طور کلی در مورد تمام ساعت‌های هوشمند دیگر که از پوشش یاقت کبود استفاده می‌کنند نیز صداق می‌کند، پس اگر زیاد در فضای بیرون حضور دارید حتماً به این نکته توجه داشته باشید.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.