دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی!؛ وقتی Vivo دوربین سلفی گوشی هوشمند X5 Pro را به رخ می‌کشد!

شرکت Vivo به هیچ عنوان یک تولیدکننده تراز اول و شناخته شده محسوب نمی‌شود، اما اغلب اوقات ما را با محصولات خود غافلگیر می‌کند. برای مثال Vivo X5 Max یکی از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند بود که در ضخیم‌ترین قسمت بدنه، ضخامت آن به 4.8 میلی‌متر می‌رسد. حالا این شرکت قصد عرضه گوشی Vivo X5 Pro را دارد که به‌نظر از ویژگی‌های کامل‌تر و جذاب‌تری نیز بهره می‌برد.

1

ویوُ اعلام کرد که در گوشی Vivo X5 Pro شما می‌توانید عکس‌های سلفی 32 مگاپیکسلی را ثبت کنید. بله درست شنیدید، دوربین جلویی به‌کار رفته در این گوشی احتمالاً باعث می‌شود تا لک، جوش و چین و چروک‌های چهره خود را بیشتر ببینید و بساط خنده دوستانتان را فراهم کنید!

گوشی Vivo X5 Pro

اما به‌دور از شوخی، تا حد زیادی دور از ذهن است که این شرکت چینی بخواهد چنین سنسوری را در دوربین جلویی گوشی آینده خود قرار دهد. احتمالاً دوربین 8 یا 13 مگاپیکسلی را شاهد خواهیم بود که برای خلق تصاویری با کیفیت از تکنیک‌های نرم افزاری استفاده خواهد کرد. این فناوری قبلاً توسط شرکت Oppo نیز به‌کار گرفته شد که در آن با ثبت چند عکس به‌صورت همزمان و ادغام آنها با یکدیگر به‌صورت دیجیتالی، یک تصویر با کیفیت بسیار بالا ایجاد می‌شود.

اما به‌غیر از دوربین حاشیه ساز، گوشی Vivo X5 Pro از یک صفحه نمایش 6 اینچی با شیشه انحنادار 2.5D، قاب فلزی دور گرد بدنه، باطری 3500 میلی‌آمپری و 3 گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد. اندروید 5.0 آبنبات چوبی به همراه رابط کاربری اختصاصی ویوُ Funtouch OS بخش نرم افزاری را تشکیل می‌دهند.

همچنین گوشی Vivo X5 Pro براساس شایعات قرار است از یک پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 615 بهره ببرد. تاریخ معرفی رسمی این گوشی در اوایل اردیبهشت، احتمالاً 16 یا 17 اردیپهشت صورت خواهد گرفت.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Ehsan می‌گوید

    پردازندش چرا پس اینقدر ضعیفه…