گزارش اولین خریداران از تاثیر اپل‌واچ بر شارژ باتری آیفون!

همزمان با عرضه‌ی ساعت اپل در روز جمعه، نخستین موج از خریداران ساعت‌های خود را دریافت کردند. در حالیکه نگرانی‌هایی درباره‌ی عمر شارژ باتری اپل واچ وجود دارد، بررسی‌ها نشان می‌دهد که خود این گجت مشکل باتری ندارد اما گزارش‌های متعددی در خصوص تاثیر منفی ساعت اپل بر طول عمر باتری آیفون به گوش می‌رسد.

0

اپل واچ برای عملکرد کامل می‌باید با یک دستگاه آیفون جفت شود. آیفون از طریق بلوتوث و وای‌فای به ساعت اپل متصل می‌شود و دریافت فید داده‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را در طول روز به عهده دارد.

برخی کاربران بهبود چشمگیری در طول عمر باتری آیفون جفت شده با اپل واچ مشاهده کردند. این مساله نشان می‌دهد که تخلیه اطلاعات و تعاملات سریع ساعت اپل می‌تواند منجر به پایداری هر چه بیشتر باتری آیفون شود.

یکی از اولین کاربران این ساعت هوشمند در توئیتر نوشته است:

“بهترین نکته‌ی غیر منتظره‌ در خصوص داشتن ساعت اپل در کنار آیفون این است که پس از یک روز کار هنوز هم شارژ آیفون بالاست!”

گرچه چندین مصرف کننده‌ی دیگر شاهد افت شدید باتری آیفون ازهمان نخستین ساعات استفاده از اپل واچ بوده‌اند. مثلا یک کاربر دیگر در توئیتر نوشته است:

“طول عمر باتری ساعت اپل: 16 الی 20 ساعت است. و هنگامی که آیفون با اپل واچ جفت می‌شود:: به نظر صفر ساعت می‌شود.”

Ryan Block، سردبیر سابق Engadget تجربه‌ای مشابه این داشته و برنامه‌ی همراه اپل واچ را مقصرخوانده است.  کاربر دیگری می‌گوید که ایمیل خود را از طریق اپل واچ چک کرده و باتری گوشی‌اش خالی شده است. بدلیل عدم انسجام در گزارشات، اینطور به نظر می‌رسد که ایراد در باگ نرم‌افزاری و یا یک الگوی خاص مصرفی برخی کاربران باشد.

macrumors

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.