تماشا کنید: تریلر رسمی بازی Call Of Duty: Black Ops 3

دوستداران بازی‌های ویدئویی به ویژه بازی محبوب Call Of Duty هفته‌هاست در مورد نسخه جدید این بازی صحبت می‌کنند. پیش از این تریلرها و تصاویر غیررسمی زیادی در خصوص این بازی منتشر شده بود اما در جدیدترین مورد، بالاخره شاهد انتشار تریلر رسمی این بازی هستیم.

0

از آنچه تاکنون مشخص شده اینگونه برمی‌آید که نسخه جدید، بر تکنولوژی سال‌های آتی و البته دور تمرکز کرده و جنگ‌های انجام‌شده در طول بازی، قالبی آینده‌نگرانه دارند. این بازی در سال 2065 و زمانی که شاهد به‌کارگیری تکنولوژی سایبری به عنوان جزئی معمول از جنگ‌های آینده هستیم به‌سر می‌برد.

کاربران می‌توانند تجربه‌ای از تکنولوژی آینده داشته باشند و مواردی مانند پیوند عضو، ارتقای DNA و البته کاشت دستگاه‌های الکترونیکی در چشم و نهایتا ارتباط مغز به مغز را تجربه کنند.


توضیح رسمی Call Of Duty: Black Ops حاکی از نمایشی تاریک و مبهم از آینده یعنی زمانی است که سرباز ندای وظیفه در شرایطی میان بشریت و ربات‌های نظامی به جنگ ادامه می‌دهد. آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست این بازی در تاریخ 25 آبان‌ماه رسما منتشر خواهد شد.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.